خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با ایلنا:

تنها یک سال مدیرکل ورزش کهگیلویه و بویراحمد هستم

asdasd
کد خبر : ۱۷۳۵۶۸

نمی خواهم به وضعیت حوزه وزش و جوانان درقبل از پذیرش مسوولیتم بپردازم اما همه خوب می دانند که بر سر ورزش این استان چه آمده بود.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که تنها یک سال مسوولیت ورزش این استان را برعهده خواهد داشت و بعد از یک سال از عرصه مدیریتی با اختیار خود کنار می رود.

" جهانبخش ایزدپور " در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: قبل از پذیرش مسوولیت ورزش و جوانان در کهگیلویه و بویراحمد، مسئولیت های دیگری به من در سایر استان ها پیشنهاد که بنا به دلایلی پذیرفتم به این استان بیایم.

وی " لر بودن " خود را مهمترین دلیل پذیرش مسوولیت ورزش و جوانان در کهگیلویه و بویراحمد عنوان و اظهار داشت: اگرچه زادگاه من منطقه دیگری است اما افتخار می کنم " لری " از جنس مردم این استان هستم.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد افزود: نمی خواهم به وضعیت حوزه ورزش و جوانان در قبل از پذیرش مسوولیتم بپردازم اما همه خوب می دانند که بر سر ورزش این استان چه آمده بود.

ایزدپور با تاکید بر اینکه مدت کوتاهی در کهگیلویه و بویراحمد مسئولیت خواهد داشت، تصریح کرد: یقین داشته باشید تا آخرین ساعات کاری ام در این دیار از هیچ تلاشی برای پیشرفت آن کوتاهی نخواهم کرد.

وی گفت: به حوزه وزارتخانه ای نیز گفته ام که تنها یک سال در کهگیلویه و بویراحمد مسئولیت خواهم داشت و اکنون نیز به مردم دیارم می گویم که در این یک سال حوزه ورزش و جوانان را سر و سامان خواهم داد.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که جایگزین وی از نیروهای بومی، تحصیلکرده و آشنای به حوزه ورزش و جوانان خواهد بود و خود وی آن را به وزارتخانه معرفی می کند.

ایزدپور افزود: من برای خدمت کردن به هم کیشان و هم زبانان خود به کهگیلویه و بویراحمد آمده و منتی برآنها ندارم اما مطمئن باشند من فقط برای " کارکردن " آمده ام نه برای " کارسیاسی ".

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز