خبرگزاری کار ایران

امام جمعه گچساران:

مُجتمع پتروشیمی گچساران چند درصد حق‌الناس مردم این شهرستان را رعایت می‌کند؟

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۴۵۱۱

امام جمعه گچساران گفت: مُجتمع پتروشیمی گچساران چند درصد حق‌الناس مردم این شهرستان را رعایت می‌کند؟ چند درصد از کارکنان پتروشیمی، اهل نماز و رعایت حلال و حرام هستند؟

به گزارش ایلنا از یاسوج،"حجت‌الاسلام سیدامین الله حجازی" در پایان آیین بزرگداشت شهدای قیام ۱۵ خرداد در دوگنبدان خطاب به سیدعلی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد و "غلامرضا کمالی" مدیرعامل نفت و گاز گچساران گفت: خدمت استاندار و مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران سئوالی دارم که مُجتمع پتروشیمی گچساران چند درصد حق‌الناس مردم این شهرستان را رعایت می‌کند؟ چند درصد از کارکنان پتروشیمی، اهل نماز و رعایت حلال و حرام هستند؟

وی با بیان اینکه این نکاتی که می‌گوییم نکاتی بسیار مهم است و گچساران اگر شهرستان اقتصادی بشود خطرناک است، اظهار داشت: گچساران اگر پالایشگاه داشته باشد اما اماکن فرهنگی و مذهبی برای آنها تعریف نشود تا مردم در این حوزه‌ها حضوری فعال داشته باشند خطرناک است.

 امام جمعه گچساران با تاکید براینکه آنچه‌ مدنظر ما را اگر حکومت لائیک باشد وجود نداشته باشد عیبی ندارد، یادآورشد: اگر در حکومت اسلامی به این مسائل توجه نشود خطرناک است و ما به همین دلیل می گوییم در شهرستان اقتصادی گچساران باید اماکن فرهنگی و مذهبی هم وجود داشته باشد.

امام‌ جمعه گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تقاضای ما این است در شهرستانی که یک مجتمع فرهنگی، دینی، فکری و اندیشه‌ای ندارد و الان هم وضعش این است بفکر ساخت و تکمیل چنین مجتمع هایی باشید.

وی گفت: بنابراین لازم است استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد از الآن به فراخور رشد شهرستان در مباحث اقتصادی، به فراخور رشد پتروشیمی و به فراخور رشد پالایشگاه، یک فکر اساسی هم برای امورات فرهنگی و دینی این شهرستان داشته باشند.

امام جمعه گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد با خطاب قرار استاندار این استان، خاطرنشان کرد: شما لطف کنید هر دو موضوع را دنبال کنید، هم رشد اقتصادی و هم دین مردم را توجه ویژه داشته باشید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز