خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس در گفت و گو با ایلنا:

ستاری فرد نباید قربانی قصور نهادهای بودجه ای شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۴۷۵۷

نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس یازدهم شورای اسلامی با تاکید بر اینکه کمیسیون موضوع تاخیر در پرداخت حقوق اسفندماه فرهنگیان را به دقت مورد بررسی قرار می دهد، اظهارداشت: آقای ستاری فرد نباید قربانی قصور دستگاه های بودجه ای کشور شود.

"حجت الاسلام سید محمد موحد" در گفت و گو با ایلنا از یاسوج گفت: نگاه مجلس به وزارت آموزش و پرورش یک نگاه حمایتی است و شأن معلمان باید در میدان عمل دیده شود.

وی با اظهار تاسف از تاخیر فراوان و بی سابقه در پرداخت حقوق اسفندماه فرهنگیان، خاطرنشان کرد: آقای ستاری فرد معاون مدیریت و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش شخصیتی  مُتخصص است و نباید تاخیر در پرداخت حقوق اسفندماه فرهنگیان را به دوش او انداخت.

موحد با تاکید براینکه آقای ستاری فرد نباید قربانی قصور سایر دستگاه‌ها بویژه مجموعه های بودجه ای کشور شود، ادامه داد: کمیسیون قضایی مجلس با توجه به وظایف نظارتی خود بطورحتم موضوع تاخیر پرداخت حقوق اسفندماه فرهنگیان و شناسایی مُقصران در این تاخیر را بررسی می کند.

"مهدی روشنفکر " عضو کمیسیون آموزش مجلس یازدهم هم پیشتر از مخالفت این کمیسیون با عزل صادق ستاری فرد معاون برنامه ریزی و منابع وزیر آموزش و پرورش در ارتباط با تاخیر در پرداخت حقوق اسفندماه فرهنگیان خبرداده بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز