خبرگزاری کار ایران

ایلنا از یاسوج گزارش می دهد؛

تمام محورهای ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد باز است

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۳۶۸۲

تمام محورهای مُنتهی به شهرستان های سردسیری استان کهگیلویه و بویراحمد هم اکنون با بارش برف روبرو بوده و شدت برف در این محورها باعث خوشحالی مردم و رانندگان این محورها شده است.

به گزارش ایلنا از یاسوج، تمام محورهای سردسیری بویراحمد، دنا و مارگون در استان کهگیلویه و بویراحمد با بارش برف روبرو شده اند و کارکنان راهداری با استقرار در محورهای برفگیر و گشت زنی، تا این لحظه اجازه انسداد محورهای اصلی و فرعی را نداده اند.

با وجود اینکه در شهرستان‌های سردسیری از دیشب تاکنون بارش برف را شاهد بوده ایم اما تمام مسیرهای اصلی و فرعی استان باز و تردد در آنها جریان دارد و راهداران با برف روبی و نمک پاشی در حال تلاش برای بازگشایی راه ها هستند.

البته برخی از محورهای روستایی مسدود شده که بنا بگفته مدیران اداره کل راهداری استان کهگیلویه و بویراحمد، این محورها پس از اتمام بارش ها بازگشایی می شوند.

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد از مردم خواسته که در صورت لزوم تردد در محورها، همراه داشتن زنجیر چرخ الزامی و البته و اطلاع رسانی از طریق سامانه ۱۴۱ نیز انجام می‌شود.

بیشترین بارش برف تاکنون در محور یاسوج به اقلید در محدوده دهستان کاکان از توابع شهرستان بویراحمد بوده و میزان برف در محورهای مواصلاتی یاسوج به دشیراز ۳۰ سانتیمتر، یاسوج به بابامیدان ۳۰ سانتیمتر، یاسوج- سپدار به چرام ۳۰ سانتیمتر تاکنون گزارش شده است.

بارش برف در محورهای موصلاتی این استان تاکنون بین ۳۰ تا ۴۰ سانتیمتر بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز