خبرگزاری کار ایران

آخرین خبرها از جاده‌های کشور/ مشکلی برای بازگشت عزاداران اربعین وجود ندارد

مسیرهای منتهی به کربلا کاملا باز است و عزاداران اربعین در حالی که ترافیک نیمه سنگینی در جاده‌ها حاکم است؛ به شهرهای خود بازمی‌گردند.

سرهنگ نادر رحمانی (رییس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور) در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های کشور به خبرنگار ایلنا گفت: در حال حاضر در اکثر محورهای استان‌های البرز، مازندران، گلستان، اردبیل و گیلان شاهد بارش شدید برف هستیم و در برخی مناطق با مسدود شدن راه‌ها روبه‌رو هستیم که با تلاش نیروهای امدادگر سعی در برطرف کردن مشکلات به وجود آمده؛ داریم.

وی در مورد مسیرهایی که با بارش شدید برف روبه‌رو شده‌اند، ادامه داد: در استان گیلان مسیر اسالم به خلخال، تالش و ماسوله، در استان گلستان در مسیر‌های شاهرود و آزادشهر، در استان اصفهان مسیر اردستان و در استان مرکزی مسیرهای اراک و خمینی‌شهر، ازجمله مسیرهایی هستند که در آنها شاهد بارش شدید برف بودیم. لازم به ذکر است که مسیرهای اسالم به خلخال و اردبیل و همچنین شمشک به دیزین تا اطلاع ثانوی مسدود خواهند بود.

رحمانی تصریح می‌کند: خوشبختانه مشکلات ترافیکی که در ساعات ابتدایی امروز (سه‌شنبه) در کلانشهرها به وجود آمده بود؛ برطرف شد و همچنان باتوجه به بارش برف، حجم ترافیکی را کنترل می‌کنیم.

رییس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور با اشاره به مسیرهای بازگشت از کربلا گفت: خوشبختانه مسیرهای منتهی به کربلا کاملا باز است و عزاداران اربعین در حالی که ترافیک نیمه سنگینی در جاده‌ها حاکم است؛ به شهرهای خود بازمی‌گردند. در مسیرهای مهران، شلمچه و چزابه مشکلی برای تردد وجود ندارد و مسیر مهران در استان ایلام تا اطلاع ثانوی یک طرفه خواهد بود.

کد خبر : ۴۳۱۱۰۲