خبرگزاری کار ایران

واکنش روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد به یک خبر:

مطالب عضو شورای «ماهور باشت» استان کهگیلویه و بویراحمد خلاف واقعیت است

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۶۴۲

مطالب عضو شورای اسلامی روستای «ماهور باشت» بخش مرکزی گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد در ارتباط با تعطیلی مدرسه ابتدایی این روستا از اساس کذب محض بوده و آن را تکذیب می‌کنیم.

ایلنا: روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد نسبت به خبر تعطیلی مدرسه روستای «ماهور باشت» بخش مرکزی شهرستان گچساران این استان که در مصاحبه عضو شورای اسلامی این روستا با خبرگزاری ایلنا در این شهرستان منتشر شده بود، واکنش نشان داد. مسئول روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، مطالب مطرح شده از سوی عضو شورای اسلامی روستای «ماهور باشت» بخش مرکزی شهرستان گچساران این استان را با تاکید فراوان تکذیب و آن مطالب را بی‌اساس خواند.

«سیدحمداله خواهش نیک» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: مطالب عضو شورای اسلامی روستای «ماهور باشت» بخش مرکزی گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد در ارتباط با تعطیلی مدرسه ابتدایی این روستا از اساس کذب محض بوده و آن را تکذیب می‌کنیم.

وی با بیان اینکه عضو شورای اسلامی روستای «ماهور باشت» به‌جای ترغیب دانش آموزان و والدین آنان به امر تعلیم و تربیت اقدام به مصاحبه بی‌اساس و سراسر کذب نموده است، اظهار داشت: ایشان در این مصاحبه می‌بایست واقعیات کنونی در ارتباط با مدرسه روستای «ماهور باشت» بخش مرکزی گچساران را بیان می‌کرد، نه اینکه اقدام به مصاحبه‌ای سراسر کذب می‌نمود.

این مسئول آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد افزود: «مدرسه ابتدایی روستای» ماهور باشت ۱۱ دانش آموز و یک معلم دارد که معلم این مدرسه یک دقیقه نیز غیبت نداشته و با علاقه فراوان مشغول امر تعلیم و تربیت به دانش آموزان این روستاست.

خواهش نیک با بیان اینکه براساس قوانین آموزش و پرورش امکان حضور ۲ معلم برای مدرسه‌ای با ۱۱ دانش آموز در هیچ مدرسه ابتدایی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: آقای خلیفه زندی که معلم مدرسه ابتدایی روستای ماهور باشت بخش مرکزی گچساران استان کهگیلویه و بویراحمد است تاکنون یک ساعت غیبت در امر آموزش دانش آموزان این روستا نداشته است.

وی گفت: اگر آقای کامران کرمی عضو شورای اسلامی این روستا مستنداتی مبنی بر غیبت معلم مدرسه روستای ماهور باشت دارد آنان را ارائه تا طبق قوانین بررسی شود.

کار‌شناس مسوول روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با تاکیدبر اینکه براساس قانون، امکان حضور ۲ معلم در یک مدرسه ابتدایی با ۱۱ دانش آموز وجود ندارد، تصریح کرد: مطالب عضو شورای اسلامی روستای ماهور باشت کذب و مدرسه این روستا به هیچ عنوان تعطیل نبوده و معلم آن نیز به طور منظم در مدرسه حضور داشته است.

کامران کرمی عضو شورای اسلامی روستای ماهورباشت بخش مرکزی شهرستان گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد پیش‌تر از تعطیلی مدرسه ابتدایی این روستا بدلیل نبود معلم در سه روزه اخیر خبرداده بود.

وی ادعا کرده بود که برخی از والدین برای ادامه تحصیلات فرزندان خود مجبور شدند از روستای ماهور باشت به شهر دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران مهاجرت کنند.

این مسوول شورای اسلامی روستای ماهور باشت گفته بود که مدرسه ابتدایی این روستا باید به جای یک معلم ۲ معلم داشته باشد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، شهرستان گچساران یکی از شهرستان‌های گرمسیری کهگیلویه و بویراحمد است که با یاسوج مرکز استان حدود ۱۳۰ کیلومتر فاصله دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز