خبرگزاری کار ایران

آخرین استاندار احمدی نژاد در کهگیلویه و بویراحمد:

دیگر دوست ندارم استاندار کهگیلویه و بویراحمد باشم

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۱۳۷

با وجود اینکه من و آقای هدایتخواه ۱۵ سال با هم دوست هستیم ولی ایشان حتی یک مورد توصیه به من نداشت چرا که او با خصوصیات من آشنا است.

ایلنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه هیچ تلاش و لابی برای ماندن در این مسئولیت نداشته است گفت: شغل من مشخص و حتی از هم اکنون روزهای یکشنبه و دوشنبه هر هفته برای تدریس به استان کرمان می‌روم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از گچساران، «سید حسین صابری» در جمع خبرنگاران، در پاسخ به این سئوال که آگر به شما گفته شود همچنان استاندار کهگیلویه و بویراحمد بمانید خوشحال می‌شوید؟ افزود: چون قرار نیست دروغ بگویم نه و واقعا دوست ندارم دیگر استاندار بمانم.

وی لابی و تلاش برای ماندن از طریق ارتباط با یکی از نمایندگان استان و باهنر نائب رئیس مجلس شورای اسلامی را به‌شدت رد کرد و ادامه داد: آقای باهنر یک شخصیت ملی است و در طول سال‌های رفاقت خود با ایشان هیچ نقشی در مسئولیت گرفتن من نداشته است چرا که وی اصولا برای این مسائل با کسی صحبت نمی‌کند و من هم آدمی نیستم که برای ماندن لابی کنم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم در پاسخ به پرسشی در خصوص ارتباطش با «ستار هدایتخواه» نماینده سابق شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی و اینکه آیا وی درخواستی در این مدت از شما داشته است یا خیر؟ گفت: با وجود اینکه من و آقای هدایتخواه ۱۵ سال با هم دوست هستیم ولی ایشان حتی یک مورد توصیه به من نداشت چرا که او با خصوصیات من آشناست.

صایری همچنین در پاسخ به پرسشی که گفته شد در انتخابات ریاست جمهوری اخیر به چه کسی رای دادید؟ به صراحت عنوان کرد: معلوم است من به آقای جلیلی رای دادم.

مدیریت ارشد استان همچنین عملکرد مدیرکل کار کهگیلویه و بویراحمد را که به تازگی به عنوان شهردار گچساران منصوب شده است مثبت ارزیابی کرد و افزود: زینل‌زاده از مدیران کل فعال من بود.

صابری همچنین از عملکرد فرماندار گچساران ابراز رضایت کرد و گفت: از عملکرد آقای شفیعی هم راضی هستم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز