خبرگزاری کار ایران

شعبه تیراژه فروشگاه چرم وحید افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۷۹۰۳

شعبه نهم فروشگاه چرم وحید با نام شعبه تیراژه افتتاح شد.

به گزارش ایلنا،‌ وحید مدیرعامل چرم وحید در حاشیه مراسم افتتاحیه شعبه تیراژه چرم وحید با اشاره به قدمت بیش از صد ساله چرم وحید در تولید کفش و کیف چرمی،‌ گفت:  چرم وحید تا قبل از سال 1330 در شهر تبریز آغاز و مشغول به فعالیت بود و پس از آن سال به تهران مهاجرت نموده و به تولید ادامه داد.

وی ادامه داد: طرح توسعه فروشگاهی چرم وحید در زمینه کیف و کفش زنانه و مردانه در همه انواع کلاسیک و مجلسی و تا اسپورت ایجاد و مشغول تولید است.

وحید درخصوص وضعیت بازار نیز گفت: بازار امروز به گونه‌ای است که بیش از گذشته همدلی با همدیگر را می‌طلبد، چرا که امروزه مشکلاتی هم گریبانگیر تولید و هم معیشت مردم است و نیاز است که مشتری و تولیدکننده با همیاری همدیگر به گونه‌ای رفتار کنند تا از این دوران نیز گذر کنیم، و باید به اینده امیدوار باشیم.

مدیرعامل چرم وحید با اشاره به طرح توسعه درخصوص صادرات نیز گفت: در صورت آماده شدن بسترها و حمایتهای واقعی دولت مانند آماده شدن بستر برای موقیت تجاری  صادرات نیز خواهیم داشت زیرا که کیفیت و قیمت مناسب محصولات ما رقیب بسیار سرسختی برای محصولات چرمی در سایر کشورها مانند ترکیه و ایتالیا است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز