خبرگزاری کار ایران

دبیر جامعه صنعت کفش ایران در گفتگو با ایلنا مطرح کرد:

نمایشگاه امپکس مهمترین رویداد داخلی در حوزه چرم و کفش است

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۰۰۲۴

نمایشگاه امپکس مهمترین رویداد داخلی در حوزه چرم و کفش است و جامعه صنعت کفش ایران هم با توجه به اینکه عضو ستاد امپکس است از این نمایشگاه حمایت می‌کند و در آن حضور فعالی خواهد داشت.

محمود زند کریمی، دبیر جامعه صنعت کفش ایران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به نمایشگاه امپکس و اهمیت آن اظهار داشت: نمایشگاه امپکس مهمترین رویداد داخلی در حوزه چرم و کفش است و جامعه صنعت کفش ایران هم با توجه به اینکه عضو ستاد امپکس است از این نمایشگاه حمایت می‌کند و در آن حضور فعالی خواهد داشت.

وی با اشاره به فعالیت‌های جامعه صنعت کفش ایران برای رونق تولید این صنعت گفت: این جامعه مدت 29 سال است که به عنوان یک تشکل ملی در حوزه کفش در حال فعالیت است و اعضای هیات مدیره آن در بحث محصول نهایی کفش، چرم و مواد اولیه فعال هستند و نقش پررنگی در صنعت کفش کشور ایفا می‌کنند.

وی همچنین درخصوص حضور رایرن بازرگانی سفارت بنگلادش در ایران اظهار داشت: یکی از کشورهایی که می‌توانم با آن همکاری کنیم بنگلادش است و این کشور در زمینه تولید چرم و محصولات چرمی و کفش پیشرو است و می‌توانیم با آنها همکاری‌های خوبی داشته باشیم.

وی ادامه داد: ما می‌توانیم در بخش مواد اولیه کفش و همچنین چرم‌های مازاد محصولات  خود را می‌توانیم برای استفاده بهتر به بنگلادش صادر کنیم و همکاری‌های خوبی با تولیدکنندگان این کشور داشته باشیم.

زند کریمی افزود: بنگلادش در بحث تولید کفش به عنوان محصول نهایی یک کشور توانا است که صادرات خوبی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز