خبرگزاری کار ایران

جلسه شورای فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد برگزار شد

جلسه شورای فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد برای بررسی وضعیت تیم‌های نوجوانان و جوانان برگزار شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون کشتی، جلسه شورای فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد برای بررسی وضعیت تیم‌های ملی جوانان و نوجوانان برای حضور در رقابت‌های جهانی فرانسه و گرجستان عصر دیروز (چهارشنبه) و با حضور اعضاء در محل خانه کشتی شماره یک برگزار شد.

* مصوبات این نشست به شرح زیر است:

1-  مقرر شد با توجه به شرایط پیش آمده در وزن 42 کیلوگرم نوجوانان آزاد، میان نفرات دوم و سوم انتخابی تیم ملی در این وزن، رقابت درون اردویی برای تعیین کشتی‌گیر ملی‌پوش برگزار شود. (2 پیروزی در 3 مسابقه).

2- مقرر شد با توجه به عدم رضایت کادر فنی از عملکرد نفر اول انتخابی تیم ملی در رقابت‌های آسیایی در وزن 54 کیلوگرم، کادر فنی از میان نفرات اول و دوم انتخابی تیم ملی، کشتی‌گیر واجد شرایط را انتخاب خواهد کرد.

3- مقرر شد با توجه به عدم رضایت کادر فنی از عملکرد نفر اول رقابت‌های تیم ملی در وزن 58 کیلوگرم میان نفرات اول تا پنجم رقابت‌های انتخابی تیم ملی به صورت دوره‌ای، رقابت درون اردویی برگزار شود. کشتی‌گیر برتر برای حضور در رقابت‌های جهانی در این وزن با نظر شورای فنی انتخاب خواهد شد.

4- مقرر شد در وزن 69 کیلوگرم ابتدا حیدر قربانی و کاووسی با یکدیگر رقابت کرده و برنده آنها با نفر اول 69 کیلوگرم (سجاد غلامی) برای پوشیدن تیم ملی رقابت کنند. (2 پیروزی از 3 مسابقه)

5- در وزن 76 کیلوگرم با توجه به آسیب دیدگی مرادیان، نفر اول رقابت‌های انتخابی تیم ملی، ضمن حفظ جایگاه نامبرده، برای تعیین نفر دوم درویشی، نجفی و شکوری با یکدیگر رقابت کنند. (2 نفر برتر 2 پیروزی از 3 مسابقه)

6- مقرر شد سایر اوزان وفق مفاد بند سیزدهم از فرآیند انتخابی تیم ملی مورد ارزیابی قرار گرفته و نفرات واجد شرایط از سوی کادر فنی برای پوشیدن تیم ملی معرفی شوند.

7- مقرر شد وزن کشی مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان، روز هجدهم مرداد ماه با دو کیلوگرم ارفاق برگزار و روز نوزدهم مرداد ماه رقابت‌های انتخابی درون اردویی برگزار شود.

8- مقرر شد پیرو گزارش سرمربی تیم ملی جوانان اوزان 55 کیلوگرم، 66  کیلوگرم، 74 کیلوگرم، 84 کیلوگرم، 96 کیلوگرم، و 120 کیلوگرم وفق مفاد بند سیزدهم از فرآیند انتخابی تیم ملی مورد ارزیابی قرار گرفته و نفرات واجد شرایط از سوی کادر فنی برای پوشیدن تیم ملی معرفی شوند.

9- در وزن 60 کیلوگرم با توجه به شرایط ایجاد شده برای نفر اول این وزن، مقرر شد کادر فنی بر مبنای نتایج انتخابی تیم ملی و ارزیابی عملکرد فنی کشتی‌گیران در اردوها و مسابقات تدارکاتی نسبت به معرفی کشتی‌گیر واجد شرایط اقدام کند.

10- در وزن 55 کیلوگرم با توجه به نارضایتی کادر فنی از عملکرد نفر اول انتخابی تیم ملی در این وزن در مسابقات آسیایی، مقرر شد از میان نفرات دوم و سوم انتخابی تیم ملی کشتی‌گیر واجد شرایط با توجه به ارزیابی کادر فنی انتخاب شود.

کد خبر : ۳۹۷۳۴۷