خبرگزاری کار ایران

رییس کمیته لیگ کشتی ایران:

مسابقات لیگ در دو مرحله برگزار می‌شود/ هنوز مشخص نیست چه تیم‌هایی در لیگ شرکت می‌کنند

حبیبی می‌گوید لیگ کشتی ایران همواره به دلیل رویارویی قهرمانان ایرانی و خارجی از جذابیت خوبی برخوردار است.

هادی حبیبی، رییس کمیته لیگ کشتی ایران در خصوص نحوه برگزاری لیگ امسال به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته لیگ 95 را متفاوت برگزار خواهیم کرد. مسابقات لیگ در دو مرحله برگزار می‌شود. مرحله اول در تاریخ‌های 24، 25 و 26 تیرماه برگزار می‌شود و فینال آن هم در 7 و 8 مرداد. مرحله دوم لیگ هم بعد از رقابت‌های المپیک برگزار خواهد شد. ضمن اینکه طبق برنامه ایران میزبان مسابقات کشتی آزاد باشگاه‌های جهان هم خواهد بود

او ادامه می‌دهد: تاکنون چند تیم برای شرکت در لیگ کشتی اعلام آمادگی کرده‌اند و طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته در لیگ کشتی آزاد و فرنگی 8 تا 10 تیم حضور پیدا خواهند کرد ولی هنوز قراردادی از سوی این تیم‌ها ثبت نشده است.

حبیبی در خصوص تیم‌هایی که قرار است در لیگ شرکت کنند اضافه می‌کند: هنوز چون قراردادی ثبت نشده مشخص نیست که تیم‌ها از کدام استان کشور شرکت‌ می‌کنند. آنچه مشخص است باشگاه‌ها با توجه به آمادگی استان‌ها از سوی هیات‌های کشتی به کمیته لیگ کشتی معرفی خواهند شد.

رییس کمیته لیگ کشتی ایران به کیفیت کشتی‌های لیگ اشاره می‌کند و می‌گوید: باید توجه داشت که ایران از نظر کشتی‌گیران از کیفیت خوبی برخوردار است و انتظار می‌رود تا مسابقات لیگ هم با توجه به رویارویی قهرمانان از جذابیت خوبی برخوردار باشد. همچنین در این لیگ کشتی‌گیران خارجی هم حضور خواهند داشت که به بالا بردن سطح لیگ کمک زیادی خواهد کرد.

 

کد خبر : ۳۷۴۵۳۸