خبرگزاری کار ایران

کار خادم سخت است، اما ناامید نیست؛

لالوویچ: عامل رأی‌نیاوردن خادم در لندن از درون فدراسیون‌ایران بود / باید ۷۰ رأی بیاورد

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۷۰۵

اینکه خادم چرا در لندن پیروز نشد را باید در درون فدراسیون ایران جستجو کنید، اما امروز او یک مشکل بزرگ دارد که روبروی اوست و آن حضور چند کاندیدا از قاره آسیاست.

رئیس فدراسیون جهانی کشتی گفت: امیررضا خادم برای عضویت در هیات رئیسه فیلا، کار سختی در پیش دارد، اما او چندان هم ناامید نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، انتخابات هیات رئیسه فیلا روز ۱۵ شهریورماه جاری در هتل رادیسون شهر تاشکند پایتخت ازبکستان برگزار می‌شود که جهت حضور در این مجمع، امیررضا خادم نیز کاندیدا شده و باید با ۲۱ رقیب سرسخت خود رقابت کند.

نناد لالوویچ درخصوص کاندیداتوری خادم در انتخابات هیات رئیسه فیلا خاطرنشان کرد: ما در زاگرب جلسه طولانی و مفصلی با هم داشتیم و در مورد مسائل مختلفی با هم صحبت کردیم، از جمله کشتی‌ساحلی، میزبانی از تورنمنت‌ها و البته درباره انتخابات هیات رئیسه. او تلاش دارد تا در انتخابات پیروز شود و من هم با او در همین رابطه صحبت کردم و او نیز از من در مورد مسائل مختلف نظر خواهی کرد.

وی افزود: خادم می‌تواند عضو هیات رئیسه فیلا شود چون همه شرایط را دارد. فقط وی باید بتواند این پروسه را از ابتدا تا انتها درست و دقیق طی کند. خادم از ویژگی‌های کامل و مناسبی برخوردار است که نشان می‌دهد نسبت به این جایگاه کاستی ندارد. او امروز هم از سوی فدراسیون کشتی ایران و هم از طرف وزارت ورزش، حمایت خوبی می‌شود و من با نگاهی به برآیند این شرایط، می‌گویم او شانس پیروز شدن را دارد.

رئیس فیلا درباره دلایل عدم موفقیت خادم در انتخابات هیات رئیسه فیلا در جریان مسابقات المپیک ۲۰۱۲ لندن، اظهار داشت: من تاکید می‌کنم انتخابات یک پروسه و یک فرآیند تعریف شده است که همه چیز در آن حساب شده است. در این انتخابات کسانی پیروز می‌شوند که برای ثانیه به ثانیه آن برنامه داشته باشند و با هدفی مشخص در آن قدم بگذارند. اینکه خادم چرا در لندن پیروز نشد را باید در درون فدراسیون ایران جستجو کنید، اما امروز او یک مشکل بزرگ دارد که روبروی اوست و آن حضور چند کاندیدا از قاره آسیاست.

وی همچنین متذکر شد: ما برای عضویت نمایندگان هر قاره در هیات رئیسه، محدودیت ۲ نفری داریم و این در حالی است که نمایندگان هند، ژاپن، مغولستان و ایران خواهان حضور در هیات رئیسه هستند. این باعثمی‌شود ما با یکی از سخت‌ترین انتخابات، مواجه باشیم. ما با حدود ۱۲۰ کشور و ۲۰ عضو هیات رئیسه، مجموعا ۱۴۰ رای داریم و این یعنی اینکه خادم برای پیروزی باید حداقل ۷۰ رای داشته باشد. پس قبول کنید کار سختی پیش روی خادم و البته سایر رقبا قرار دارد.

لالوویچ در پایان در مورد این مساله که در خلال جام‌جهانی کشتی‌فرنگی در تهران و بعد از آن چنین شایعه شد که گزینه پیشنهادی فدراسیون کشتی‌ایران برای عضویت در هیات رئیسه فیلا، علیرضا حیدری نایب رئیس فدراسیون کشتی است، اما امروز امیررضا خادم برای این سمت پیشنهاد شده، تصریح کرد: من از ابتدا هم به فدراسیون ایران تذکر داده بودم که در هیچ انتخاباتی با ۲ نماینده شرکت نکند، یعنی قبل از هر کشوری، خودتان برای خودتان رقیب نسازید. البته همین که فدراسیون کشتی ایران به این موضوع پی برد و تمام قوای خود را پشت یک نفر بسیج کرد، ارزشمند است، اما اینکه چرا خادم معرفی شد و یا اینکه حیدری معرفی نشد، یک موضوع داخلی فدراسیون ایران است و من از آن بی‌اطلاع هستم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز