خبرگزاری کار ایران

کشتی فرنگی جوانان جهان؛

بویری فینالیست شد، بقیه حذف شدند

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۴۶۵

مسابقات ۴ وزن اول رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان، از عصر امروز در شهر زاگرب کرواسی آغاز شد

نماینده وزن ۷۴ کیلوگرم کشورمان به فینال رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان راه یافت.

به گزارش ایلنا، مسابقات ۴ وزن اول رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان، از عصر امروز در شهر زاگرب کرواسی آغاز شد که پیام بویری، نماینده وزن ۷۴ کیلوگرم کشورمان با پیروزی مقابل حریفان به فینال راه یافت. سایر نمایندگان کشورمان هم حذف شدند.

رضا خدری در وزن ۵۰ کیلوگرم در دور نخست با نتیجه ۵ بر صفر مقابل اسلام‌جان بهراموف، قهرمان جوانان آسیا از ازبکستان به پیروزی رسید و راهی مرحله بعد شد، اما در دور دوم با نتیجه ۵ بر ۴ مغلوب لوازی از اسلواکی شد و از حضور در نیمه‌نهایی بازماند که با توجه به شکست حریفش در مرحله بعد از گردونه مسابقات کنار رفت. در این وزن ۱۹ نفر حضور دارند.

در وزن ۶۰ کیلوگرم علی ارسلان در دور اول با نتیجه ۱۲ بر ۲ مغلوب یاسین اوزای از فرانسه شد که با توجه به شکست حریفش از گردونه مسابقات حذف شد. در این وزن ۳۲ نفر روی باسکول رفته‌اند.

پیام بویری در وزن ۷۴ کیلوگرم در دور اول با نتیجه ۱۲ بر ۲ کولکوفس از لیتوانی را شکست داد و در یک‌هشتم نهایی هم ساسیچ از کرواسی را ۸ بر صفر مغلوب کرد و راهی یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله هم با نتیجه یک بر صفر عزیزبیکوف از قرقیزستان را شکست داد و به نیمه‌نهایی رسید. بویری در این مرحله با نتیجه یک بر صفر کشتی‌گیر گرجستانی را مغلوب کرد و فینالیست شد. حریف وی در دیدار فینال نماینده ترکیه است. در این وزن ۳۲ کشتی‌گیر وزن‌کشی کرده‌اند.

در وزن ۹۶ کیلوگرم محمد ابراهیمی در دور اول با نتیجه ۳ بر صفر فریدریکاس از لتونی را شکست داد و در دور دوم هم با نتیجه ۴ بر صفر از سد آبگاریان از ارمنستان گذشت و به یک‌چهارم نهایی رسید، اما در این مرحله با نتیجه یک بر صفر مغلوب بلادوف از نروژ شد و از حضور در نیمه‌ نهایی بازماند که با توجه به شکست حریفش در این مرحله حذف شد. در این وزن ۲۸ نفر حضور دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز