خبرگزاری کار ایران

کشتی فرنگی جوانان آسیا - مغولستان؛

جوانان کشتی ایران با اقتدار قهرمان آسیا شدند / جوانان در انتظار دو مدال دیگر

asdasd
کد خبر : ۱۷۳۷۷۹

در رقابت های امروز دو نماینده ایران در وزن ۵۰ و ۱۲۰ کیلوگرم در دیدار رده بندی حضور دارند و با توجه به کسب پنج مدال طلا و یک مدال نقره در روز اول تیم ایران قهرمان زودهنگام این رقابت ها شد.

دو نماینده تیم کشتی فرنگی جوانان ایران با حضور در دیدار رده بندی رقابت های قهرمانی آسیا در مغلوستان، قهرمانی زود هنگام فرنگی کاران را در این رقابت ها رقم زدند.

به گزارش ایلنا، در رقابت های امروز(جمعه) دو نماینده ایران در وزن ۵۰ و ۱۲۰ کیلوگرم در دیدار رده بندی حضور دارند و با توجه به کسب پنج مدال طلا و یک مدال نقره در روز اول تیم ایران قهرمان زودهنگام این رقابت ها شد.

در وزن ۵۰ کیلوگرم رضا خدری پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر گاناجات آکیلبیک از قزاقستان را شکست داد اما در دور سوم با نتیجه یک بر یک مغلوب آنیل از هند شد و به دیدار رده بندی رفت. حریف خدری در این دیدار ریوتا سایتو از ژاپن است.

در وزن ۱۲۰ کیلوگرم بابک رزمپوش پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر آوارزد از مغولستان را شکست داد. وی در دور سوم با نتیجه ۸ بر صفر مقابل لیو بین از چین شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد. حریف رزمپوش در این دیدار برنده کشتی گیران قرقیزستان و هند است.

دیدار فینال و رده بندی وزن های ۵۰ و ۱۲۰ کیلوگرم ساعاتی دیگر برگزار خواهد شد.

دیروز نیز تیم ایران توسط علی ارسلان در وزن ۶۰ کیلوگرم، رامین طاهری در وزن ۶۶ کیلوگرم، پیام بویری در وزن ۷۴ کیلوگرم، علی شریفی در وزن ۸۴ کیلوگرم و محمد ابراهیمی در وزن ۹۶ کیلوگرم صاحب ۵ مدال طلا و بهروز ملکی در وزن ۵۵ کیلوگرم صاحب مدال نقره شد.

رقابت های کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی جوانان آسیا از ۱۵ خردادماه آغاز شده است. این زقابت ها تا ۱۸ خرداد ماه در شهر اولان باتور مغولستان برگزار می شود.

رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جوانان آسیا از فردا(شنبه) آغاز می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز