خبرگزاری کار ایران

کشتی فرنگی جوانان آسیا - مغولستان؛

فرنگی کاران ایران پنج طلا و یک نقره کسب کردند / جوانان در انتظار دو مدال دیگر

asdasd
کد خبر : ۱۷۳۷۲۰

نمایندگان کشورمان در جریان این رقابت ها که در اولان باتور مغولستان درحال برگزاری است در اوزان ۶۰،۶۶، ۷۴،۸۴ و ۹۶ کیلوگرم صاحب نشان طلا و در وزن ۵۵ کیلوگرم یک مدال نقره کسب کردند.

نمایندگان کشورمان در رقابت های کشتی فرنگی جوانان آسیا در پایان مسابقات روز نخست این رقابت ها صاحب پنج مدال طلا و یک نقره شدند.

به گزارش ایلنا، نمایندگان کشورمان در جریان این رقابت ها که در اولان باتور مغولستان درحال برگزاری است در اوزان ۶۰،۶۶، ۷۴،۸۴ و ۹۶ کیلوگرم صاحب نشان طلا و در وزن ۵۵ کیلوگرم یک مدال نقره کسب کردند.

نتایج کامل رقابت های روز نخست به این شرح است:

در وزن ۵۵ کیلوگرم بهروز ملکی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر یک اوسکونبای عبدوپاتایف از قرقیزستان را شکست داد وی در مرحله نیمه نهایی با نتیجه ۱۰ بر یک از سد دایکی کوبایاشی از ژاپن گذشت و به دیدار فینال راه یافت. ملکی در دیدار فینال با نتیجه ۹ بر صفر مغلوب پونتساگ اردنبیلگ از مغولستان شد و به مدال نقره رسید.

در وزن ۶۰ کیلوگرم علی ارسلان پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۳ بر ۲ میربیک آیناگولوف از قزاقستان را شکست داد وی در مرحله نیمه نهایی با نتیجه ۱۰ بر ۳ بیتوسول کیوم از کره جنوبی را مغلوب کرد و به دیدار پایانی رسید. ارسلان در این دیدار با ضربه فنی ۴ بر ۲ از سد راویندر هندی گذشت و صاحب گردن آویز طلا شد.

در وزن ۶۶ کیلوگرم رامین طاهری در دور نخست با نتیجه ۱۱ بر صفر ریوجی آمیمیا از ژاپن را مغلوب کرد وی در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر نورجان بک عبدوگانیف از قرقیزستان را پشت سر گذاشت. طاهری در مرحله نیمه نهایی نیز با نتیجه ۱۱ برب ۲ از سد کیونگ دو جونگ از کره جنوبی گذشت و به دیدار فینال راه یافت.

وی در دیدار نهایی کوسرایف اوبلوبردیف از تاجیکستان را با امتیاز فنی ۵ بر صفر مغلوب کرد و به مدال طلا دست یافت.

در وزن ۷۴ کیلوگرم پیام بویری نیز در دور اول با ضربه فنی ۱۱ بر صفر جانگ چانگ لی از چین را شکست داد وی در دور دوم نیز با نتیجه ۸ بر صفر از سد نایوکی هانایاما از ژاپن گذشت.

بویری در مرحله نیمه نهایی با شکست ۸ بر ۷ تامرلان شادوکایف از قزاقستان به دیدار فینال راه یافت. بویری دردیدار پایانی اسان آسانوف از قرقیزستان را ۱۴ بر ۱۴ شکست داد و دیگر طلایی تیم ایران شد.

در وزن ۸۴ کیلوگرم علی شریفی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۴ بر صفر آیشان از چین را شکست داد وی در مرحله نیمه نهایی نیز با نتیجه ۶ بر صفر محمدعلی شمس الدین اف از ازبکستان را شکست داد و به دیدار فینال رسید. شریفی در این دیدار با نتیجه ۸ بر صفر ساندپ از هند را شکست داد و به مدال طلا دست یافت.

در وزن ۹۶ کیلوگرم محمد ابراهیمی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۸ برصفر مانداح ادر از مغولستان را پشت سر گذاشت وی در مرحله نیمه نهایی نیز با ضربه فنی ۱۴ بر ۵ کیونگ کیم از کره جنوبی را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت.

ابراهیمی در این دیدار علیم خان سیزدیکوف از قزاقستان را با نتیجه ۷ بر ۴ شکست داد و پنجمین مدال طلای تیم ایران را بدست آورد.

در پایان روز نخست تیم ایران با کسب ۵۹ امتیاز در صدرجدول رده بندی این رقابت ها قرار گرفت و تیم های قزاقستان، قرقیزستان و مغولستان نیز به ترتیب با ۴۴،۴۱ و ۳۱ امتیاز در جایگاه های بعدی ایستادند.

رقابت های کشتی فرنگی جوانان آسیا فردا(جمعه) ادامه می یابد و نمایندگان ایران در اوزان ۵۰ و ۱۲۰ کیلوگرم با رقبای خود دیدار خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز