خبرگزاری کار ایران

جام جهانی کشتی فرنگی - تهران؛

دومین پیروزی برای فرنگی کاران ایران / کره‌ای‌ها غافلگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۱۵۵

کره ای ها که روی فرنگی کاران سبک وزن خود حساب ویژه ای باز کره بودند در سه کشتی اول با قبول شکست غافلگیر شده و به کلی از هم پاشیدند.

تیم ملی کشتی فرنگی ایران در دومین دیدار خود در رقابتهای جام جهانی کشتی فرنگی ۲۰۱۴ تهران موفق شد تیم مدعی و قدرتمند کره جنوبی را در دیداری حساس مقهور توانایی خود کند.

به گزارش ایلنا، تیم ملی کشتی فرنگی ایران در حالی که صبح امروز تیم آذربایجان را ۸ بر صفر در هم کوبید در دومین دیدار خود نیز موفق شد برابر تیم مدعی کره جنوبی پیروز شود و با نتیجه هفت بر یک راهی سومین دیدار خود شود.

تیم ایران در این دیدار از محمد نوربخش، افشین بیابانگرد، سعید عبدولی، هادی علیزاده پورنیا، حبیب الله اخلاقی، طالب نعمت پور، داوود عابدین زاده و بشیر باباجان زاده در ترکیب خود استفاده می کرد که در نهایت توانست تیم قدرتمند کره را به زانو درآورد. کره ای ها که روی فرنگی کاران سبک وزن خود حساب ویژه ای باز کره بودند در سه کشتی اول با قبول شکست غافلگیر شده و به کلی از هم پاشیدند.

تیم کشتی فرنگی ایران در تمامی اوزان جز وزن ۷۵ کیلوگرم که هادی علیزاده در آن کشتی می گرفت مقابل کره پیروز شد.

فرنگی کاران کشورمان ساعت ۱۹:۳۰ در سومین دیدار خود برابر تیم فنلاند قرار می گیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز