خبرگزاری کار ایران

جام جهانی کشتی فرنگی - تهران؛

جدول مسابقات جام‌جهانی کشتی فرنگی مشخص شد / ایران - آذربایجان گام اول

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۹۸۸

مراسم وزن کشی و قرعه کشی این مسابقات عصر امروز چهارشنبه برگزار شد که طی آن تیم ملی ایران در نخستین گام به مصاف تیم آذربایجان خواهد رفت.

پس از وزن کشی مسابقات کشتی فرنگی جام جهانی که به میزبانی تهران برگزار خواهد شد، جدول این دوره از رقابت ها نیز مشخص شد که براساس آن تیم ملی کشتی ایران در نخستین گام از مبارزات خود روز پنجشنبه به مصاف تیم ملی کشتی فرنگی آذربایجان خواهد رفت.

به گزارش ایلنا، مسابقات کشتی فرنگی جام جهانی روزهای ۲۵ و ۲۶ اردیبهشت ماه به میزبانی سالن هفتم تیر تهران برگزار خواهد شد. مراسم وزن کشی و قرعه کشی این مسابقات عصر امروز چهارشنبه برگزار شد که طی آن تیم ملی ایران در نخستین گام به مصاف تیم آذربایجان خواهد رفت.

گروه بندی این مسابقات به شرح زیر است:
گروه اول:
- روسیه - مجارستان - ترکیه - آمریکا - قزاقستان

گروه دوم:
- کره جنوبی - ارمنستان - ایران - آذربایجان - فنلاند

بر اساس برنامه اعلام شده این مسابقات از ساعت ۹:۳۰ دقیقه روز پنجشنبه آغاز خواهد شد و مسابقات دور اول و دوم تا ساعت ۱۳:۳۰ برگزار می شود. ساعت ۱۶ مراسم افتتاحیه برگزار می شود و از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۲۰ مسابقات دورهای سوم و چهارم برگزار خواهد شد.

روز جمعه نیز ساعت ۹:۳۰ تا ۱۳ مسابقات دور پنجم و مسابقات برای مشخص شدن تیم های نهم و هفتم و پنجم برگزار می شود و ساعت ۱۶ الی ۱۹ نیز مسابقات رده بندی و فینال برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز