خبرگزاری کار ایران

کشتی فرنگی قهرمانی آسیا - قزاقستان؛

قادریان نقره گرفت، علیاری برنزی شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۱۹۶

قادریان صاحب مدال نقره وعلیاری مدال برنز گرفت تا تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان ایران چهارمین مدال خود را در این مسابقه ها کسب کند.

یوسف قادریان نماینده ایران در وزن ۸۰ کیلوگرم بیست و چهارمین دوره رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی ۲۰۱۴ آسیا با شکست برابر حریفی از قرقیزستان صاحب مدال نقره شد.

به گزارش ایلنا، دیدارهای رده بندی و فینال این مسابقات عصر امروز(یکشنبه) در سالن دولت شهر آستانه قزاقستان برگزار شد که قادریان در فینال به مصاف ژاناربیک کانزایف از قرقیزستان رفت و در همان وقت اول حریف قرقیزی با اجرای فن فیتو قادریان را به پل برد و او را ضربه فنی کرد.

به این ترتیب قادریان صاحب مدال نقره و تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان ایران هم سومین مدال خود را در این مسابقه ها کسب کرد.

تیم ملی کشتی فرنگی ایران پیش از این توسط مجتبی کریم فر و سعید عبدولی به ترتیب در وزن های ۸۵ و ۷۵ کیلوگرم صاحب دو مدال برنز شده بود.

قادریان در دور اول ماساتو سومی از ژاپن را با نتیجه ۱۰ بر ۲ شکست داده و در دور بعد با ضربه فنی عظمت کاستابایف از قزاقستان را مغلوب و به مرحله نیمه نهایی راه یافته بود. قادریان در نیمه نهایی هارپرت از هندوستان را با نتیجه ۸ بر ۴ شکست داد و راهی دیدار فینال شد.

علی علیاری در وزن ۹۸ کیلو گرم با شکست برابر واهیا ابوتبکی از اردن به مدال برنز این وزن قناعت کرد.

تا دقایقی دیگر بهنام مهدی زاده در وزن ۱۳۰ کیلوگرم برای کسب مدال طلا به مصاف مورات رومانوف از قرقیزستان می روند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز