خبرگزاری کار ایران

کشتی جایزه بزرگ مجارستان؛

عبدولی، نعمت‌پور و باباجان زاده فینالیست شدند

کد خبر : ۱۴۹۹۳۲

در ادامه مسابقات کشتی جایزه بزرگ مجارستان، سه کشتی‌گیر ایران به فینال راه یافتند.

در ادامه مسابقات کشتی جایزه بزرگ مجارستان، سه کشتی‌گیر ایران به فینال راه یافتند.

به گزارش ایلنا، روز نخست رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جایزه بزرگ فیلا از صبح امروز(شنبه) در شهر زومباتلی مجارستان آغاز شد که سعید عبدولی در وزن ۷۵ کیلوگرم، طالب نعمت‌پور در ۸۵ کیلوگرم و بشیر باباجانزاده در ۱۳۰ کیلوگرم به مسابقه فینال رسیدند.

در وزن ۷۵ کیلوگرم سعید عبدولی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۴ بر یک امره کوش از ترکیه را شکست داد. وی در دور سوم نیز زپیورکا از مجارستان را ۳ بر صفر شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت، عبدولی در این مرحله نیز ویکتور نمس از صربستان را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت، حریف وی در دیدار فینال مارک مادسن کشتی گیر مطرح دانمارکی است.

در وزن ۸۵ کیلوگرم طالب نعمت پور در دور نخست تسوروماکی از ژاپن را ۲ بر صفر شکست داد وی در دور دوم راموس کورستاد از نروژ را ۷ بر صفر مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. حریف وی در دیدار نهایی روبرتی کوبیاشویلی از مجارستان است. در این وزن سامان عزیزی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر مغلوب ویکتور لورینچ از مجارستان شد و با توجه به شکست این کشتی گیر مقابل هموطن خود، عزیزی از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم بشیر باباجان زاده در دور نخست با نتیجه ۲ بر صفر ژوزف نونایف از مجارستان را شکست داد. وی در دور بعد نیز با نتیجه ۸ بر صفر از سد بالینت لام از مجارستان گذشت. باباجان‌زاده در مرحله نیمه نهایی با نتیجه ۲ بر یک از سد یوهان یورن از سوئد گذشت و به دیدار فینال راه یافت. حریف وی در این دیدار رضا کایالپ قهرمان جهان از کشور ترکیه است. همچنین قاسم رضایی نیز در این وزن پس از پیروزی ۴ بر ۲ مقابل کاجایا از گرجستان در دور دوم مقابل باردوس از مجارستان به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه کمر کشتی نگرفت.

همچنین امید نوروزی در وزن ۶۶ کیلوگرم نیز در دور نخست ماکسیموویچ از صربستان را ۵ بر ۲ شکست داد اما در دور دوم در یک غافلگیری ۲ بر صفر مغلوب داور استفانک از صربستان شد اما با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، نوروزی به گروه بازنده‌ها رفت. وی در رقابت‌های شانس مجدد با پیروزی بر تیمورف از اوکراین به دیدار رده‌بندی راه یافت. حریف وی در دیدار رده بندی والیماکی از فنلاند است.

فینالیست‌های ۴ وزن اول:

۶۶ کیلوگرم: داوور استفانک(صربستان) - داویتایا(گرجستان)

۷۵ کیلوگرم: سعید عبدولی(ایران) - مارک مادسن(دانمارک)

۸۵ کیلوگرم: طالب نعمت‌پور(ایران) - روبرتی کوبلیاشویلی(گرجستان)

۱۳۰ کیلوگرم: بشیر باباجان‌زاده(ایران) - رضا کایالپ(ترکیه)

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز