خبرگزاری کار ایران

شورای‌فنی تیم‌های ملی تصویب کرد؛

بازگشت حسن بابک به عرصه تیم‌های ملی فرنگی

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۶۶۸

حسن بابک عضو سابق تیم ملی کشتی فرنگی ایران است که دو مدال طلا و دو مدال نقره قهرمانی آسیا و یک مدال نقره بازی‌های آسیایی ۱۹۹۴ توکیو در وزن۹۰ کیلوگرم به دست آورده‌ است.

حسن بابک به عنوان مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی انتخاب شد.

به گزارش ایلنا، در جلسه صبح امروز شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی با توجه به ارزیابی اعضای شورای فنی نسبت به افراد واجد شرایط جهت پذیرش سمت مدیر امور تیم‌های ملی کشتی فرنگی، و به لحاظ واگذاری اختیارات سرپرست فدراسیون کشتی به شورای مذکور جهت انتخاب فرد واجد شرایط ذیربط، حسن بابک به عنوان مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی با نظر اعضای شورای فنی انتخاب شدند. آقایان حسین ملاقاسمی، رحیم علی‌آبادی، ‌ بهرام مشتاقی، ‌ احد پازاج و علیرضا لرستانی در این نشست حضور داشتند.

در این جلسه همچنین با درخواست و پیشنهاد مشترک سرپرست فدراسیون کشتی، ‌ اعضای شورای فنی و مدیر تیم‌های ملی، محمد بنا به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان انتخاب شد.

افتخارات حسن بابک:

حسن بابک عضو سابق تیم ملی کشتی فرنگی ایران است که دو مدال طلا و دو مدال نقره قهرمانی آسیا و یک مدال نقره بازی‌های آسیایی ۱۹۹۴ توکیو در وزن۹۰ کیلوگرم به دست آورده‌ است. بابک در المپیک ۱۹۹۲ بارسلون به مقام پنجم و در دو دوره بازی‌های آسیایی ۱۹۸۶ سئول و ۱۹۹۰ پکن به مقام چهارم رسید. بابک سابقه مدیریت تیم های ملی کشتی فرنگی و سرمربی تیم ملی را در کارنامه کاری خود دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز