خبرگزاری کار ایران

محرومیت ازجهانی، جریمه مربی خاطی

ماجرای سهم خواهی یک مربی از پاداش طلایی های اینچئون

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۸۴۱

بعد از بازگشت کاروان ایران از کره جنوبی، رئیس فدراسیون مربوطه از اتفاق رخ داده مطلع و در آستانه اعزام تیم ملی مذکور به مسابقات جهانی، این مربی را از فهرست تیم اعزامی خارج می کند!

مربی یکی از تیم های ملی که در بازی های آسیایی اینچئون ۲۰۰۰ دلار پاداش دو ورزشکار طلایی کاروان کشورمان را گرفته بود، از همراهی تیم مربوطه به مسابقات جهانی بازماند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در جریان هفدهمین دوره بازی های آسیایی که ماه گذشته در اینچئون کره جنوبی برگزار شد، کمیته ملی المپیک کشورمان به هر یکی از طلایی های کاروان ایران مبلغ ۱۰۰۰ دلار پاداش داد. در این میان، دو ورزشکار یکی از رشته های ورزشی که موفق به کسب مدال طلا شده بودند نیز پاداش خود را دریافت کردند.

بعد از این اتفاق، مربی رشته مربوطه از قهرمانان خود می خواهد که نفری ۱۰۰۰ دلار از این پاداش را به او بدهند که گویا آنها نیز این کار را انجام می دهند و به این ترتیب، مربی مورد نظر ۲۰۰۰ دلار از قهرمانان طلایی بازی های اینچئون می گیرد.

بعد از بازگشت کاروان ایران از کره جنوبی، رئیس فدراسیون مربوطه از اتفاق رخ داده مطلع و در آستانه اعزام تیم ملی مذکور به مسابقات جهانی، این مربی را از فهرست تیم اعزامی خارج می کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز