خبرگزاری کار ایران

تجمع دامداران مجتمع دام گستر فشافویه مقابل مجلس/ تخریب را متوقف و خسارت‌ دامداران را جبران کنید

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۹۶۴۵

تعدادی از دامداران مجتمع دامپروری دام گستر فشافویه در اعتراض به تخریب های اخیر در این مجتمع دامپروری، امروز دوشنبه ۳۰ تیرماه مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع و از نمایندگان مجلس خواستار رسیدگی به مشکلات ایجاد شده برای این مجتمع شدند.

به گزارش ایلنا، این دامداران خواستار پیگیری مجلس و دستگاه های ذیصلاح در مورد تخریب برخی واحدهای دامداری این مجتمع شدند.

این دامداران خواستار پرداخت غرامت به واحدهایی شدند که طی روزهای اخیر قلع و قمع شده و زیان های سنگینی به دامداران وارد کرده است. بنا بر این گزارش، دامداران مدعی هستند که با اخذ مجوزهای قانونی اقدام به ساخت دامداری های خود نموده‌اند، اما پس از ساخت، سازمان جهاد کشاورزی با همراهی نیروی انتظامی، اقدام به تخریب واحدهای دامپروری نموده است.

دامداران با تهیه و امضای طوماری خطاب‌ به نمایندگان درخواست رسیدگی به این مشکل را داشتند.

طبق اطلاعات رسیده به خبرگزاری ایلنا، دلیل تخریب، تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون تغییر کاربری اراضی زراعی است؛ در حالی‌که مجوز ساخت این واحدهای دامپروری کاملا قانونی اخذ شده است و عده‌ای شبانه و بدون اخطار قبلی، اقدام به تخریب نموده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز