خبرگزاری کار ایران

بازدید سرپرست نمایندگی فائو در ایران از موسسه رازی

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۲۱۵۹

سرپرست نمایندگی دفتر منطقه ای سازمان خوار بار و کشاورزی ملل متحد (فائو) در ایران، از موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی بازدید و با دکتر علی اسحاقی رئیس موسسه دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی موسسه رازی، "یوباک دهوج" سرپرست نمایندگی دفتر منطقه ای فائو در ایران، و هیئت همراه هفتم مرداد در موسسه رازی حضور یافت و ضمن دیدار با هیئت رئیسه و برخی مدیران موسسه رازی، از بخش های مختلف این مجموعه ملی دیدن کرد.

علی اسحاقی در این دیدار اظهار کرد: موسسه رازی در سال ۱۳۰۳ تاسیس شد و سال آینده جشن صدمین سال تاسیس خود را برگزار خواهد کرد.  وی با اشاره به وظایف موسسه رازی در حوزه تولید، تحقیقات و توسعه محصولات بیولوژیک گفت: تحقیقات حوزه دامپزشکی نیز از وظایف این موسسه است و اولویت های کشور در این بخش توسط محققان موسسه رازی، پژوهش و محصولات مورد نیاز ساخته می شود.

اسحاقی، افزود: همه تولیدات موسسه رازی در سه حوزه انسان، دام و طیور، حاصل تحقیقات پزشکی و دامپزشکی درون موسسه است و بسیاری از نیازهای کشور ایران به انواع واکسن های پزشکی و دامپزشکی با تولیدات موسسه رازی تامین می شود.

بازدید سرپرست نمایندگی فائو در ایران از موسسه رازی

زمینه‌های همکاری موسسه رازی و  فائو

رئیس موسسه رازی رسالت اصلی این مجموعه را حفظ سلامت انسان، دام و طیور عنوان کرد و گفت: حدود سه و نیم میلیارد دز واکسن در حوزه دام و طیور در موسسه رازی تولید می شود و در کشور به مصرف می رسد.؛ تعریف پروژه های مشترک با توجه به پتانسیل های موسسه و ظرفیت های فائو، اطلاع رسانی دوره های آموزشی فائو به موسسه، تجهیز آزمایشگاه های تخصصی و برقراری لینک با آزمایشگاه های رفرنس دنیا، بهره گیری از کمک های آموزشی و فنی فائو، برگزاری نشست های دوره ای تخصصی در حوزه های واکسن و فراورده های بیولوژیک، برگزاری ورک شاپ های بین المللی مشترک توسط آزمایشگاه های تخصصی موسسه و ... از جمله اهداف برگزاری این جلسه عنوان شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز