خبرگزاری کار ایران

رئیس دادگستری استان کرمان:

لزوم اقتدار، سلامت ورحمت اسلامی دردستگاه انتظامی

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۲۴۵

رئیس دادگستری استان کرمان گفت: مهم‌ترین و اصلی‌ترین دغدغه نیروی انتظامی استان بایستی رفعت و رحمت اسلامی در این نهاد باشد که این مبحثمورد تاکید مقام معظم رهبری نیز است.

رئیس دادگستری استان کرمان به مناسبت هفته نیروی انتظامی در جمع فرمانده‌هان ارشد نیروی انتظامی بر سه نکته اقتدار، سلامت و رحمت و رافت اسلامی در دستگاه نیروی انتظامی تاکید کرد.

به گزارش ایلنا ازکرمانیدالله موحد خدمات نیروی انتظامی را از حیثانضباط اجتماعی، تامین امنیت و کمک در راستای اجرای عدالت در نوع خود کم‌نظیر و بی‌بدیل دانست و افزود: هفته نیروی انتظامی فرصت مناسبی برای بررسی خدماتی است که به جامعه ارائه می‌کنند.

رئیس دادگستری استان کرمان به دغدغه‌های موجود اشاره کرد و گفت: اقتدار نیروی انتظامی در اقتدار دستگاه قضایی و دستگاه انتظامی تاثیر دارد و هر چه اقتدار در حوزه امنیت و آسایش بیشتر باشد عملکرد این نهادها بهتر است.

موحد تصریح کرد: سلامت دستگاه قضایی بدون توجه به سلامت دستگاه انتظامی دشوار است چراکه نیروی انتظامی از ضابطان اصلی و بازوی قوه‌ قضاییه است.

رئیس دادگستری استان کرمان گفت: راهکار پیشنهادی برای حل معضلات و مشکلات موجود در عرصه قضایی و انتظامی، تقویت و مطالعه در زمینه فرهنگی، جلوگیری از خلط مباحثفرهنگی به انتظامی و انتظامی به قضایی و حل مشکلات موجود با صلح و سازش و رفعت و رحمت اسلامی است.

موحد خاطرنشان کرد: اگر فرآیند فرهنگی و اجتماعی را آسیب‌شناسی و آسیب‌زدایی کنیم می‌توانیم به اهداف خود در زمینه کاهش مراجعات و جرائم نزدیک شویم.

وی عنوان کرد: تشکیل کارگروه‌های مشترک بین نیروی انتظامی و قوه قضاییه و بررسی مسائل موجود در این حوزه از راه‌های افزایش و بهبود عملکرد این ۲ نهاد است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز