خبرگزاری کار ایران

طی حکمی از سوی معاون فرهنگی‌اجتماعی شهردار کرمان؛

دبیر تخصصی " جشنواره‌ی تئاتر کمدی " منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۷۴۶

طی حکمی از سوی معاون فرهنگی‌اجتماعی شهردار کرمان، بابک دقیقی به‌عنوان دبیر تخصصی جشنواره‌ی استانی تئاتر کمدی کرمان(شهروندی) منصوب شد.

در حکم یادشده، از دبیر تخصصی این جشنواره خواسته شده است با به‌کارگیری توان و تجربهٔ خود در حوزهٔ هنرهای نمایشی، برای هرچه بهتر برگزار شدن جشنواره، اقدامات لازم را انجام دهد.

به گزارش ایلنا از کرمان، بابک دقیقی دبیر تخصصی «جشنوارهٔ تئا‌تر کمدی فارغ‌التحصیل ادبیات نمایشی و کارگردان کرمانی است که آثار نمایشی مختلفی از جمله «خاطرات عامیانه»، «وسوسه‌ای برای نیلوفران آبی»، «رقص مادیان‌ها» و «روایت عاشقانه‌ای از مرگ در ماه اردی‌بهشت» و اجرای چندین تئا‌تر در کرمان، تهران و خارج از کشور، از جمله در فستیوال تئا‌تر آنکارای ترکیه را در کارنامهٔ هنری خود دارد.

گفتنی است؛ فراخوان «جشنوارهٔ استانی تئا‌تر کمدی کرمان» چندی پیش با هدف افزایش نشاط در شهروندان، نگاهی انتقادی به معضلات و رفتارهای اجتماعی و ترویج تئا‌تر کمدی مطلوب در مقابل آثار نمایشی لوده و تنک‌مایه، و با موضوعات «فرهنگ شهرنشینی»، «معضلات شهری» و «فرهنگ کار» منتشر شد.

در این فراخوان آمده است: «با عنایت به رشد و توسعهٔ تئا‌تر استان کرمان در سال‌های اخیر و حضور موثر هنرمندان خلاق و باانگیزه در این عرصه، معاونت فرهنگی‌اجتماعی شهرداری کرمان با دعوت از همهٔ گروه‌های نمایشی استان، «جشنوارة استانی تئا‌تر کمدی کرمان» را با رویکرد حمایت از تولید آثار نمایشی کمدی برگزار می‌کند.»

هنرمندان تئا‌تر استان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند طرح نمایش‌نامهٔ خود را حداکثر تا ۱۵ مهرماه جاری به نشانی: بولوار ۲۲بهمن، چهارراه شعبانیه، ساختمان شهرداری، طبقه۴، معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان بفرستند و برای دریافت اطلاعات بیشتر، با شماره‌تلفن ۳۳۲۱۸۹۱۹ تماس بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز