خبرگزاری کار ایران

شهردار کرمان؛

امضای تفاهم‌نامه بین شهرداری و دانشگاه آزاد در جهت انجام تحقیقات و پژوهش‌های شهری

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۴۷۸

برای رفع برخی مشکلات تحقیق و پژوهش، شهرداری آمادگی دارد از پایان‌نامه‌های دانشجویان در زمینه شهری حمایت کند.

در دیدار شهردار کرمان باسرپرست و جمعی از مدیران دانشگاه آزاداسلامی کرمان تفاهم نامه‌ای در جهت انجام تحقیقات و پژوهش‌های شهری امضائ شد.

به گزارش ایلنا از کرمان، سیف الهی در این دیدار ضمن تشکر ازحسن توجه دانشگاه به مقوله گسترش فضای سبز شهری، تاکید کرد: اینگونه طرح‌ها، باعثفرهنگ سازی و سرزنده بودن جامعه خواهد بود و ما شاهدبودیم که هرچه به فضاسازی‌ها اهمیت بیشتری دادیم مردم نیز درحفظ ونگهداری آن توجه بیشتری داشتند.

شهردار کرمان ضمن اشاره به مشکلات ترافیکی مقابل درب ورودی دانشگاه آزاد افزود: شهرداری تاکنون اقدامات مختلف ترافیکی از جمله نصب پل هوایی مقابل دانشگاه و طرح‌های ترافیکی جداسازی مختلفی را اجرا کرده ولی هم چنان شاهد مشکلاتی در این محدوده هستیم.

وی تصریح کرد: در صورتی که درب ورودی دانشگاه به ضلع شرقی دانشگاه انتقال یابد، مسیر ترافیکی آزاد می‌شود و شهرداری نیز این آمادگی را دارد که در خصوص آسفالت مسیر جدید اقدام کند.

وی در ادامه با اشاره به تشکیل شورای پژوهشی در شهرداری، گفت: برای رفع برخی مشکلات تحقیق و پژوهش نیاز است که شهرداری آمادگی دارد از پایان نامه‌های دانشجویان در زمینه شهری حمایت کند.

وی نقش دانشگاه آزاد را با وجود دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی و اساتید و اعضای هیات علمی توانا بسیار مهم و کلیدی عنوان کرد و خواستار همکاری بیشتر این دو نهاد شد.

در ادامه این نشست، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی ضمن تقدیر و تشکر فراوان ازحضور شهردار و همراهان، از زحمات بی‌دریغ مجموعه شهرداری دراستان به ویژه همکاری و همراهی با دانشگاه آزاداسلامی کرمان کمال تشکر و قدردانی خود را ابراز داشت.

بابک آل طه خاطرنشان کرد: برنامه و طرح‌هایی در فضاهای دانشگاه جهت نشاط و رفاه هر چه بیشتر دانشجویان مدنظر است که به یاری خداوند دراسرع وقت اقدام و د رانجام آن تسریع خواهدشد.

وی با ارائه گزارشی از توانمندی‌ها و پتانسیل‌های دانشگاه و لزوم همکاری بیشتر با شهرداری ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی از فضا‌ها و پتانسیل‌های خوبی جهت طراحی و اجرای پارک‌های دانشچویی، آبنما‌ها، و سایر امکانات رفاهی برخورداراست که دانشجویان عزیز می‌توانندساعات بیشتری از وقت خود را در دانشگاه بانشاط و سرزندگی سپری کنند و در این مسیر بایستی حتما ازتجربیات و طرح‌های شهرداری کرمان استفاده کنیم.

طباطبایی معاون عمران دانشگاه نیز ضمن تشکر از زحمات شهرداری به ویژه شهردار منطقه ۳، خدادادپور، طرح جابجایی سردرب ورودی دانشجویان را مطرح کردند که باکمک شهرداری و همت بلند شهردارمحترم باند دوم این مسیرآسفالت، و امنیت بیشتر دانشجویان و مراجعه کنندگان میسر شود.

در پایان این نشست، تفاهم نامه‌ای بین شهرداری و معاونت پژوهشی این دانشگاه در جهت حمایت شهرداری از پایان نامه‌های دانشجویان با موضوع رفع مشکلات شهری بسته شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز