خبرگزاری کار ایران

شهردار کرمان خبر داد:

بهره‌برداری از شهربازی سرپوشیده ۴ هزار متری پارک مادر

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۳۰۶

شهردار کرمان از بهره برداری سرپوشیده شهربازی ۴ هزار متری پارک مادر و سالن آمفی تئاتر پارک تا پایان مهرماه خبر داد.

کرمان –ایلنا: شهردار کرمان در بازدید استاندار، فرماندار و تعدادی از مدیران از شهربازی سرپوشیده و سالن آمفی تئا‌تر پارک مادرهدف از احداثسالن دو مجموعه سرپوشیده شهربازیو آمفی تئا‌تر پارک مادر و تجهیز آن را پاسخگویی به مسائل فرهنگی داخل پارک مادر و نمایش فیلم و تئا‌تر در این مجموعه فرهنگی ورزشی - تفریحی عنوان کرد.

به گزارش ایلنا از کرمان، سیف الهی افزود: این شهربازی با وسعت ۴ هزار متر مربع جهت رفاه شهروندان احداثشده و دارای امکاناتی از جمله مجموعه ماشین برقی، سالن بیلیارد استاندارد، فضای بولینگ ۶ خطه استاندارد، دفتر کار، کافی شاپ، دفتر مدیریت، مهمانسرا و سایر امکانات تفریحی - رفاهی می‌باشد.

وی تصریح نمود: این سالن به صورت استاندارد حدود ۶۵۰ نفر ظرفیت دارد و از لحاظ وسایل گرمایشی - سرمایشی و سایر تجهیزات آماده شده و به نظر می‌رسد طی چند روز آینده جهت بهره برداری افتتاح گردد.

شهردار همچنین در این بازدید به اتمام کفسازی بازار قدمگاه ظرف ده روز آینده اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه در بازار قدمگاه و بازار مظفری، بحثانتقال شبکه‌های آب و فاضلاب، برق و مخابرات وجود داشت، اجرای کار مدت بیشتری به طول انجامید.

سیف الهی به آماده سازی طرح نما و بدنه سازی میدان مشتاق و ارگ اشاره کرد و گفت: امروز استاندار محترم کرمان طرح مقدماتی این میدان را در محل مورد بررسی قرار دادند و مقرر گردید طرح نهایی ظرف مدت یک هفته آینده توسط شهرداری تهیه و به فرمانداری ارسال شود تا پس از تصویب نهایی عملیات اجرایی آن آغاز گردد.

در این دیدار، همچنین فرماندار کرمان از تهیه آیین نامه‌ای جهت مشخص شدن وضعیت انظباطی بازار، ساعت تخلیه بار، نحوه نظافت و ورود و خروج کسبه با همکاری اصناف و بازاریان خبر داد و گفت: پس از تصویب این آیین نامه، مفاد آن به اطلاع همه بازاریان رسانده خواهد شد.

در ادامه شهردار کرمان، از آغاز عملیات اجرایی بهسازی و زیباسازی ورودی شهر کرمان از سمت جاده تهران و احداثدفا‌تر ساماندهی این طرح توسط شهرداری‌های مناطق ۲ و ۳ در محل پروژه خبر داد و گفت: بر اساس توافق صورت پذیرفته و در قالب یک کار مشارکتی، شهرداری نسبت به صدور پروانه ساختمانی به میزان ۵۰ میلیارد تومان برای شرکت جهاد نصر اقدام می‌نماید و در عوض این شرکت در خصوص زیرسازی و انجام آسفالت قسمت‌های ساماندهی شده جاده تهران اقدام می‌کند.

سیف الهی، با بیان اینکه تسریع کار شهروندان از جمله اهداف راه اندازی دفا‌تر مناطق ۲ و ۳ شهری در محل جاده تهران بوده است، تصریح کرد: کسبه محترم جاده تهران به مدت یک سال فرصت دارند تا برای انجام توافقات و دریافت پروانه تجاری به دفا‌تر مناطق در محل پروژه مراجعه نمایند بدیهی است پس از گذشت این مدت طرح به حالت اولیه بازمی گردد.

شهردار کرمان با اشاره به اینکه وجود دفا‌تر در محل پروژه از جمله نقاط قوت این طرح محسوب می‌شود خاطرنشان کرد: در همین دیدار آقای صنعتی که از بزرگان قدیمی شهر کرمان می‌باشند ضمن استقبال از اجرای این طرح، اعلام آمادگی نمود که با شهرداری همکاری نماید و جز اولین مالکانی باشد که اقدام به تخریب ملک و تعریض معبر می‌نماید.

سیف الهی، در ادامه بازدید به نصب سیستم آبیاری تحت فشار جهت آبیاری کمربند شهر کرمان اشاره کرد و گفت: تأمین آب این سیستم از طریق نصب پمپ و مکش آبهای زیر سطحی شهر کرمان صورت می‌پذیرد.

شهردار کرمان یادآور شد: طول این خط آبیاری که تا جاده جوپاری ادامه دارد، ۵ کیلومتر می‌باشد.

وی همچنین از آغاز عملیات بهسازی و زیباسازی ورودی شهر از سمت راه آهن و اتمام آن طی ۲ ماه آینده خبر داد.

سیف الهی، در ادامه به احداثفاز اول فضای سبز مقابل پایانه جدید شهر اشاره کرد و گفت: بر اساس مصوبات و با همکاری ادارات راه و شهرسازی و منابع طبیعی عملیات درختکاری مسیر کرمان - جوپار نیز توسط شهرداری کرمان انجام می‌شود.

شهردار، درختان مورد استفاده در طرح کمربند سبز را از جمله ارقام همیشه سبز، مانند کاج، سرو و زیتون عنوان نمود.

، ویدر پایان نیز پس از بازدید از تقاطع غیر همسطح باقدرت، اظهار امیدواری نمود: با توجه به رفع برخی موانعی که وجود داشت، این پروژه نیز ظرف یک ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز