خبرگزاری کار ایران

عضو شورای اسلامی شهر کرمان؛

ساختار ورزش شهرداری اصلاح شود

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۳۴۹

پتانسیل بالایی در آکادمی فوتبال شهرداری وجود دارد ولی متاسفانه مورد بی مهری قرار گرفته است.

جوانمرد، باشگاه شهرداری را سند و اصالت ورزش کرمان عنوان کرد و افزود: قبل از تشکیل تیم مس، تیم فوتبال شهرداری با تیم های استقلال و پرسپولیس در رقابت بود.

به گزارش ایلنا از کرمان، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای عالی استان ها با انتقاد از اینکه شهرداری در سال های گذشته در زمینه ورزش حق مطلب را ادا نکرد افزود: خوشبختانه با پیگیری ها و مذاکراتی که با شهردار محترم کرمان انجام گرفته وی آمادگی و حمایت خود را از گسترش ورزش های عمومی و توسعه باشگاه شهرداری و مرتفع نمودن مشکلات موجود اعلام کرده است.

جوانمرد با تاکید بر اینکه باشگاه شهرداری را باید به سوی ورزش حرفه ای سوق داد گفت: دو برنامه را برای باشگاه شهرداری در نظر داریم اول اینکه در بحثتوسعه زیر ساخت ها پروژه های ناتمام را به اتمام برسانیم و سپس ورزش های همگانی و پایه را توسعه داده و در نهایت به ورزش حرفه ای که شاکله اصلی آن را جوانان همین شهر تشکیل می دهند برسیم.

عضو شورای اسلامی شهر کرمان، توسعه ورزش های عمومی را به صورت آکادمیک و با مشارکت افراد نخبه و توانا در سه برنامه کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت میسر دانست و تاکید کرد: تابستان، فرصت مناسبی برای شهرداری است تا با برگزاری برنامه های متنوع ورزشی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان را پر کند.

وی با انتقاد از عدم تکمیل سالن تیراندازی واقع در جنگل قائم که با حدود ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی چند سالی است که ناتمام رها شده گفت: تکمیل پروژه های ناتمام سوله استخر، مجموعه تیراندازی، زمین چمن مصنوعی، زمین های خاکی و ساخت زمین های ورزش های ساحلی از اولویت های شهرداری و شورای اسلامی شهر کرمان است.

جوانمرد خاطرنشان کرد: بوجه باشگاه شهرداری به نسبت سنوات گذشته افزایش قابل توجهی یافته که می توان ضمن تکمیل پروژه های نیمه تمام سهم بسزایی در توسعه ورزش های همگانی شهر کرمان ایفا کرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای عالی استان ها، مشارکت در زمینه توسعه ورزش های همگانی با محوریت اداره کل ورزش و جوانان هیات ورزش های همگانی و با مشارکت شهرداری را گامی دیگر در جهت توسعه ورزش استان دانست و گفت: طرح پارک ورزش در شورای شهر مصوب شده است و جهت ملی شدن این طرح اهتمام لازم را به انجام می رسانیم.

عضو شورای اسلامی شهر کرمان با تاکید بر اینکه معاونت محترم فرهنگی شهرداری متولی ورزش است نه متصدی خاطرنشان کرد: متاسفانه مشاهده شده که معاونت فرهنگی شهرداری به عنوان رئیس ورزش های همگانی، رئیس هیات مدیره، مدیر باشگاه شهرداری و مدیر مسوول نشریه کرمانشهر مشغول انجام وظیفه است که این امر می تواند موجب کاهش بهره وری مناسب و عدم نظارت دقیق گردد.

جوانمرد در پایان سخنان خود خواستار دعوت از پیشکسوتان ورزشی و واگذاری هیات مدیره باشگاه به ورزشکاران شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز