خبرگزاری کار ایران

فرماندار کرمان تاکید کرد:

توجه بیشتر به مشاغل خرد و خانگی

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۶۹۰

شرایط اقتصادی استان باید به سمتی هدایت شود که پاسخگوی نیازهای اشتغال باشد.

فرماندار کرمان در جلسه کار گروه اشتغال شهرستان گفت: شرایط اقتصادی استان باید به سمتی هدایت شود که پاسخگوی نیازهای اشتغال باشد.

به گزارش ایلنا از کرمان توحیدی در جمع اعضای کارگروه اشتغال شهرستان گفت: تاکید استاندار محترم در مباحثمربوط به استان، بر مباحثاقتصادی، رونق، توسعه و آبادانی کرمان است.

وی خاطرنشان کرد: باید تلاشمان بر این باشد که شرایط اقتصادی استان به سمتی هدایت شود که پاسخگوی اشتغال و محرومیت‌های موجود باشد.

فرماندار کرمان با اشاره به طرح مثلثتوسعه استان از جانب استاندار کرمان اذعان داشت: اضلاع این مثلثنمایندگان مجلس، کارگزاران دولت و سرمایه گذاران هستند لکن باید دانست که تنها با اعتبارات دولتی نمی‌توان مشکلات موجود را از میان برداشت.

وی افزود: در اقتصاد مقاومتی که مقام معظم رهبری بیان کردند نگاه به درآمدهای مردمی می‌باشد در حقیقت سرمایه اصلی در دستان مردم کشور است.

رئیس کار گروه اشتغال و تو سعه شهرستان کرمان توجه به مشاغل خانگی و خرد را یکی از راههایی دانست که در بحثحل مشکل اشتغال و تولید موثر خواهد بود.

وی در این زمینه افزود: نمایندگانی از کارگروه اشتغال از طرح و پروژه‌های مشاغل خانگی که در سال ۹۱ از دستگاههای اجرایی وام دریافت نموده‌اند به منظور بررسی میزان فعالیت و نیز تاثیر گذاری آن‌ها بازدید خواهند نمود.

توحیدی از دستگاههای اجرایی خواست تا بانک اطلاعاتی از متقاضیان راه اندازی مشاغل خانگی ایجاد نمایند تا اقدامات بعدی جهت بررسی در کارگروه اشتغال شهرستان و ارائه به کارگروه استانی صورت پذیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز