خبرگزاری کار ایران

معاون اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های کرمان:

کارت هوشمند رانندگان برون شهری فاقد کارت سلامت غیرفعال می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۶۳۷

با توجه به وجود ارتباط برخط میان کارت سلامت و کارت هوشمند رانندگان حرفه‌ای، منبعد کنترل سیستمی اعتبار کارت سلامت معتبر به عنوان پیش شرط اعتبار کارت هوشمند انجام می‌شود و کارت هوشمند رانندگانی که اعتبار کارت سلامتشان به پایان رسیده است بصورت خودکار غیر فعال می‌شود.

دارا بودن کارت سلامت معتبر به عنوان یکی از شرایط لازم جهت صدور یا تمدید برگ فعالیت راننده الزامی است و در صورت عدم ارائه کارت سلامت معتبر توسط رانندگان، کارت هوشمند راننده غیر فعال خواهد شد.
به گزارش ایلنا از کرمان معاون اداره کل حمل ونقل و پایانه‌های استان بااعلام این خبر افزود: با توجه به وجود ارتباط برخط میان کارت سلامت و کارت هوشمند رانندگان حرفه‌ای، منبعد کنترل سیستمی اعتبار کارت سلامت معتبر به عنوان پیش شرط اعتبار کارت هوشمند انجام می‌شود و کارت هوشمند رانندگانی که اعتبار کارت سلامتشان به پایان رسیده است به‌صورت خودکار غیر فعال می‌شود.
رشیدی پورافزود: رانندگان حرفه‌ای فعال بخش حمل ونقل کالا و مسافر جاده‌ای استان موظفند حد اقل ۷۲ ساعت قبل از اتمام اعتبار کارت سلامت، با مراجعه به یکی از مجریان طب کار طرف قرارداد اداره کل حمل ونقل و پایانه‌های استان نسب تمدید آن اقدام نماید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز