خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار کرمان خبر داد:

توزیع ۳۰ هزار بسته فرهنگی بین مردم کرمان در روز طبیعت

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۵۷۷

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان از توزیع ۳۰ هزار بسته فرهنگی بین مردم در روز طبیعت در سطح پارک‌های این شهر خبر داد.

کرمان - ایلنا: حجت الاسلام مرتضی حسینی اظهار کرد: با هم کاری حوزه خدمات شهری و سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرمان حدود ۳۰ هزار بسته فرهنگی شامل بروشورهای حاوی مطالب فرهنگی و شهروندی در روز ۱۳ فروردین در بین خانواده‌های مستقر در پارک‌های شهر کرمان توزیع می‌شود.

به گزارش ایلنا از کرمان وی افزود: یازده ایستگاه در پارک‌های شهر کرمان ایجاد می‌شود که مردم می‌توانند در روز طبیعت قبل از خروج از پارک، پاکت‌های حاوی زباله‌های خود را به ایستگاه‎ها تحویل داده و در مقابل کارت قرعه کشی دریافت کنند.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان، زمان برپایی مراسم قرعه کشی را ۲۹ فروردین‌ماه در محل سالن آمفی تئاتر مجموعه پردیسان قائم(عج) اعلام کرد و گفت: به برندگان این قرعه کشی جوایزی تعلق می‌گیرد.

وی از استقبال خوب میهمانان نوروزی از تورهای گردشگری کرمان‌گردی در ایام نوروز امسال خبر داد و افزود: این تورها در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه روزانه ۲۵۰ تا ۳۰۰ نفر در تورهای کرمان‌گردی شرکت می‌کنند، بیان کرد: این تورها تا روز ۱۲ فروردین ماه دایر هستند.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان، با اشاره به اینکه محل حرکت این تورها از پارک شهید مطهری است، خاطرنشان کرد: تورهای کرمان‌گردی هر ساله در ایام نوروز در کرمان برگزار می‌شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز