خبرگزاری کار ایران

شهردار کرمان خبر داد:

آمادگی کرمان برای استقبال از میهمانان نوروزی

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۷۲۳

شهردار کرمان گفت: تمهیدات لازم در صورت وقوع حوادثغیر مترقبه و بارش باران برای مسافران اندیشیده شده است.

کرمان - ایلنا: سیف الهی گفت: شهرداری در ورودی‌های شهر پیام کوتاه خیر مقدم به گوشی همراه مسافران نوروزی ارسال می‌شود و آن‌ها نیز می‌توانند با روشن کردن بلوتوثگوشی خود نقشه و اطلاعات شهر کرمان را دریافت کنند.

به گزارش ایلنا از کرمان وی افزود: به همت معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تورهای گردشگری با هدف بازدید و آشنایی میهمانان نوروزی با آثار تاریخی و مراکز خرید شهر کرمان در ایام نوروز امسال راه اندازی شده است.

وی اجرای ۱۶ سفرهٔ هفت سین را از دیگر اقدامات شهر داری برای نوروز امسال اعلام کرد و افزود: در تمامی سفره‌های هفت سین نمادهای ایام فاطمیه نصب شده است.

وی ضمن اشاره به هم زمان شدن ایام فاطمیه با ایام نوروزامسال، گفت: در همین راستا پرچم‌های سبز، مشکی و جمهوری اسلامی در تقاطع‌های غیر هم سطح شهر نصب شده است.

وی ادامه داد: در سال‌های گذشته اجرای تئاترهای خیابانی یکی دیگر از اقدامات فرهنگ شرداری بود که این برنامه‌ها در ایام نوروز امسال به پرده خوانی و شاهنامه خوانی تبدیل شده‌اند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به بهسازی و نوسازی سرویس‌های بهداشتی داخل پارک‌ها اشاره کرد و افزود: برای رفاه حال شهروندان و میهمانان در پارک‌ها با نصب تابلو مسیر سرویس‌ها مشخص شده است.

وی یاداور شد: در چهار نطقه از مجموعهٔ بازار نیز سرویس بهداشتی احداثشده است.

وی گفت: با توجه به اینکه محدودهٔ میدان توحید، مجموعهٔ بازار و میدان شهدا مسیر گردشگری مسافران نوروزی است، اقدامات ویژه‌ای توسط شهرداری در این محدوده در حال انجام است تا برای ایام نوروز فضای زیبایی بوجود آید.

شهردار کرمان در پایان صحبت‌های خود ضمن اشاره به اینکه با هم کاری میراثفرهنگی وحمایت‌های استانداردر سال جدید اقدامات خوبی در بافت قدیم شهر کرمان ایجاد خواهد شد، افزود: سال جدید بهار بافت قدیم خواهد بود و هرکس در این محدوده سرمایه گذاری کند، حداقل ۳۵ درصد ارزش افزوده خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز