خبرگزاری کار ایران

رییس شورای اسلامی کارگروه صنایع سیمان کرمان:

استفاده از درآمدهای شرکت موجب توسعه، پیشرفت استان و اشتغال خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۲۸۷

اکنون وعده‌ی دولت تدبیر و امید به کار گرفتن مدیران شایسته و کارآمد در همه‌ی عرصه‌های کشور است.

میرزایی رییس شورای اسلامی کار سیمان کرمان در آیین تودیع و معارفهٔ مدیرعامل جدید گفت: تلاش در تغییر نگرش سرمایه‌گذاران به این شرکت و استفاده از منابع و درآمدهای شرکت برای توسعه و بهینه‌سازی کارخانه که خواسته‌ای به دور از حق و حقوق مردم این شهر و استان نیست از جمله اقداماتی است که باید انجام گیرد؛ زیرا این مهم به نوبهٔ خود موجب توسعه و پیشرفت استان و ایجاد اشتغال در آن خواهد شد.
به گزارش ایلنا ازکرمان وی درخصوص اوضاع درآمدی شرکت و ذخیرهٔ ۲۸۰ هزار تنی کلینکرگفت: در این راستا می‌طلبد با بکارگیری تکنیک‌های علمی و عملی بازاریابی و فروش، این نگرانی نیز در بین کارکنان به حداقل برسد.
میرزایی اظهار داشت: تلاش در تغییر نگرش سرمایه‌گذاران به این شرکت و استفاده از منابع و درآمدهای شرکت برای توسعه و بهینه‌سازی کارخانه خواسته‌ای به دور از حق و حقوق مردم این شهر و استان از جمله اقداماتی است که باید انجام گیرد؛ زیرا این مهم به نوبهٔ خود موجب توسعه و پیشرفت استان و ایجاد اشتغال در آن خواهد شد.
وی توجه به وضعیت معیشتی و رفاهی پرسنل و ایجاد عدالت در پرداخت‌ها را بسیار مهم خواند و تصریح کرد: با بررسی وضعیت درآمدی برخی گروه‌های کار مشاهده می‌شود برخی از آن‌ها حتی توانایی پرداخت هزینه‌های اولیهٔ زندگی مانند اجارهٔ مسکن و بیمهٔ تکمیلی خود و خانواده را ندارند و این موضوع برای کارخانه‌ای با این برند معروف خوشایند نیست.
میرزایی اظهار داشت: اکنون با انتصاب مدیرعامل جدید شور، نشاط و امید به آینده در بین مدیران و پرسنل شرکت ایجاد شده وامیدواریم در کنار یک‌دیگر و با قدرت در جهت حفظ و اعتلای این کارخانه گام برداریم.
رییس شورای اسلامی کارگروه صنایع سیمان کرمان با اشاره به جذب و آموزش نیروهای متخصص به ویژه برای واحدهای فنی و تولید خاطر نشان کرد: به دلیل بازنشستگی و خروج نیروهای باتجربه و عدم پیش‌بینی جایگزین برای آن‌ها مشکلاتی برای این واحد‌ها ایجاد شده و در مواردی کمبود نیرو باعثافت تولید و ضربه خوردن به ماشین‌آلات نیز شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز