خبرگزاری کار ایران

فرماندار بم:

مردم در برابر حوادثآگاه سازی شوند

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۹۶۰

بعد از حادثه زلزله دو ایستگاه در سطح شهر ساخته که به دلیل وسعت شهر نیاز است این تعداد افزایش یابد، با توجه به وقوع حوادثطبیعی و غیر طبیعی با ید مردم در برابر حوادثآگاه سازی شوند.

ایلنا: به مناسبت روز آتش نشانی و ایمنی مراسم تجلیل از آتش نشانان شهرستان با حضور فرماندار، رییس شواری شهر، شهردار و جمعی از مسئولین شهرستان در محل جمعیت هلال احمر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از بم وی افزود: ایمنی، مصونیت در برابر آسیب های ناشی از حوادث، اعم از طبیعی و غیرطبیعی است و از آن جایی که نمی توان به ایمنی به صورت صد در صد دست یافت، باید ایمنی را ارتقاء یابد.

وی ضمن تاکید بر آگاه سازی مردم گفت: با توجه به وقوع اتفاقات متعدد در سطح شهرستان تلاشهای آتش نشانان قابل تقدیر و تشکر است.

وی ادامه داد: سطح پیشرفت ایمنی رابطه تنگاتنگی با توسعه دارد، لذا در کشورهای پیشرفته، یکی از اهداف دولت ها، حداکثر کردن سطح پوشش ایمنی برای دست یابی به حداکثر توسعه است.

زین الصالحین بیان کرد: هدف از نامگذارى هفتم مهرماه این روز به عنوان روز ملی ایمنى و آتش نشانى، تبدیل ایمنى در کشور به یک فرهنگ است.

در ادامه این مراسم شهردار بم گفت: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی با اهدافی چون مهار و اطفاء حریق و حفاظت از افراد و ثروت های عمومی و خصوصی در مقابل آتش سوزی تلاش دارد.

وی ابراز داشت: ارایه آموزش های لازم در امور آتش نشانی و خدمات ایمنی از اقداماتی است که در چندین مرحله توسط شهرداری انجام شده است.

ریاضی گفت: بعد از حادثه زلزله دو ایستگاه در سطح شهر ساخته که به دلیل وسعت شهر نیاز است این تعداد افزایش یابد.

گفتنی است تجلیل از آتش نشانان و برگزاری رژه موتوری خودورهای آتش نشانی و هلال احمر در سطح شهر از دیگر برنامه های این مراسم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز