خبرگزاری کار ایران

کرمی مطرح کرد:

توزیع بیش از ۱۳۲ هزار حلقه لاستیک میان ناوگان حمل و نقل عمومی

asdasd
کد خبر : ۹۰۹۳۹۶

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: بیش از ۱۳۲ هزار حلقه لاستیک میان ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری این استان توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، فریبرز کرمی گفت: تاکنون طی ۴۶۲ مرحله توزیع لاستیک میان ناوگان عمومی برون شهری استان کرمانشاه انجام شده که ۳۴ مرحله از آنها به صورت اینترنتی بوده است.

وی از توزیع ۱۳۲ هزار و ۷۷ حلقه لاستیک میان ناوگان عمومی برون شهری خبر داد، افزود: بیش از ۱۸ هزار و ۷۰۰ حلقه لاستیک میان خودروهای سواری، ۲۷۹۳ حلقه لاستیک میان خودروهای نیسان وانت و ۲۲۱۰ حلقه میان مینی بوس‌ها، وانت نیسان‌ها و خودروهای ایسوز توزیع شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از توزیع ۳۰۲۸ حلقه لاستیک میان خودروهای خاور، ۴۰۶۴ حلقه لاستیک میان خودروهای تیوبلس، خاور و کامیونت و ۴۶۴ حلقه لاستیک میان خودروهای شش تن خبر داد.

این مسئول عنوان کرد: همچنین ۲۲۴ لاستیک میان کامیون‌ها، ۷۶۰ حلقه لاستیک میان خودروهای شش تن و یک کش، ۱۱۶ حلقه میانه تریلی‌های خاص توزیع شده است.

کرمی از توزیع ۳۸ هزار و ۲۳۵ حلقه لاستیک میان انواع کامیون‌ها خبر داد و گفت: همچنین ۴۳ هزار و ۸۵۱ حلقه لاستیک میان خودروهای تریلی و کامیون‌های تا ۲۰ تن و ۱۵ هزار و ۸۰۲ حلقه میان تریلی و یک کش توزیع شده است.

وی خاطر نشان کرد: ۳۱۶ حلقه لاستیک میان خودروهای تیوبلس ۶ تن و ۴۸۰ حلقه میان خودروهای کامیون ۶ تن توزیع شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز