خبرگزاری کار ایران

جاویدان خبر داد:

کشف 20 میلیارد ریال کالای قاچاق با اقدام اطلاعاتی پلیس کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۸۹۴۹۱۳

فرمانده انتظامی استان از کشف حدود 25 هزار عدد ظروف سرامیکی قاچاق به ارزش 20 میلیارد ریال با کار اطلاعاتی پلیس کرمانشاه و همکاری پلیس لرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاهبه نقل از پایگاه خبری پلیس ، سردار "علی اکبر جاویدان" اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس امنیت اقتصادی کرمانشاه مبنی بر اینکه یک دستگاه کامیون قصد انتقال و جابه جایی محموله قاچاق از استان های جنوبی به یکی از استان های مرکزی کشور را دارد، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در همین راستا، ماموران انتظامی کرمانشاه با انجام کارهای اطلاعاتی و استفاده از شگردهای خاص مسیر حرکتی کامیون حامل محموله قاچاق را شناسایی و مراتب را به پلیس آگاهی لرستان اطلاع دادند.

سردار جاویدان تصریح کرد: ماموران استان لرستان نیز با اطلاعاتی که از پلیس امنیت اقتصادی کرمانشاه دریافت کرده بود در مسیر مناسب مستقر و پس از هماهنگی با مقام قضایی نسبت به توقیف کامیون مورد نظر اقدام کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: در بازرسی های صورت گرفته یک هزار و 56 کارتن حاوی حدود 25 هزار عدد ظروف سرامیکی قاچاق کشف شد.

وی، ارزش محموله قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان 20 میلیارد ریال ذکر کرد و گفت: 2 نفر نیز در این راستا دستگیر و برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضایی شدند.

سردار جاویدان در پایان مبارزه با پدیده قاچاق را از مهمترین برنامه های پلیس در سال جاری عنوان و تاکید کرد: افراد قاچاقچی از تیررس نگاه پلیس در امان نبوده و برخوردهای لازم با آنها به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز