خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمانشاه:

شورای اطلاع رسانی و آموزش برای مبارزه با بیماری های واگیر تشکیل می شود

asdasd
کد خبر : ۸۶۷۲۸۹

استاندار کرمانشاه بر ضرورت پیشگیری و اطلاع رسانی به موقع برای مبارزه با بیماری های واگیر تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، هوشنگ بازوند در نشست شورای پدافند غیر عامل اجرای دقیق  دستورالعمل مقابله (تشخیص و درمان) برای مبارزه با ویروس کرونا در مرزهای استان را خاطرنشان ساخت و گفت: با تمهیدات اندیشیده شده در شورای پدافند غیرعامل و دانشگاه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی هم اکنون تیم های مراقبت مرزی برای غربالگری مسافران حضور دارند و اقدامات لازم برای امر پیشگیری و مبارزه با این ویروس در حال انجام است.

وی افزود: با توجه به انتظار بجای مردم از ما برای توجه به این موضوع در اجرای دستورالعمل ها به همه  مسئولان تأکید شده است که از ظرفیت های اطلاع رسانی و آموزشی استفاده شود.

بازوند مشارکت مردم را در اجرای توصیه های بهداشتی و پیشگیرانه بسیار ضروری دانست و افزود: اقدامات پیشگیرانه در مرزها بسیار قویتر انجام شود و دستگاه های اجرایی ذی ربط موظف هستند مرزها با دانشگاه علوم پزشکی همکاری لازم را داشته باشند.

مقام ارشد استان با بیان اینکه سخنگوی ستاد اطلاع رسانی نسبت به تولید محتواهای آموزش و توصیه های پیشگیرانه اقدام خواهد کرد و از با استفاده از ظرفیت های رسانه ها نسبت به آگاهی بخشی اقدام خواهیم کرد.

بازوند نقش آموزش و پرورش را در نهادینه شدن فرهنگ پیشگیری و اطلاع رسانی یادآور شد و نقش پیشگیری را در شیوع بیماری های واگیر بسیار مهم ارزیابی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز