خبرگزاری کار ایران

در نامه آخوندی به بانک مسکن مطرح شد:

پرداخت خسارت به مالکان مسکن مهر از سوی شرکت بیمه/ بازپرداخت وام پس از 2سال

asdasd
کد خبر : ۵۶۱۷۲۲

وزیر راه و شهرسازی با صدور نامه‌ای خطاب به مدیرعامل بانک مسکن، نسبت به رسیدگی فوری به نوسازی و بهسازی مسکن‌مهرهای آسیب‌دیده در زلزله کرمانشاه و پرداخت خسارت از سوی بیمه تاکید کرد.

  به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، متن کامل نامه وزیر راه و شهرسازی به مدیرعامل بانک مسکن به شرح زیراست: 

جناب آقای دکتر بت‌شکن

مدیرعامل محترم بانک مسکن

با سلام

همان‌گونه که اطلاع دارید در اثر وقوع زلزله مورخ ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ در برخی شهرها و روستاهای استان کرمانشاه، بخشی از واحدهای مسکن مهر سرپل ذهاب، قصر شیرین و اسلام‌آبادغرب آسیب دیده که مطابق گزارش‌های اولیه عمدتا در قسمت‌های نما، دیوارها و جداگرهای میان‌ قابی بوده و نیازمند بازسازی و بهسازی هستند.

در این راستا آقای مهندس مهرآبادی قائم مقام اینجانب در طرح مسکن مهر و آقای دکتر مظاهریان معاون مسکن و ساختمان به محل اعزام و پس از تشکیل جلسه در استانداری و گفتگو با آسیب‌دیدگان، مقرر گردیده است تا نسبت به موارد ذیل سریعا اقدام گردد.

۱- پیرو هماهنگی‌های قبلی قائم‌مقام وزیر در طرح مسکن مهر به کلیه تسهیلات‌گیرندگان مسکن مهر در شهرهایی که از زلزله مذکور آسیب دیده‌اند و کارت فروش اقساطی دارند، مدت ۲ سال تنفس اعطا شود.

۲- شرکت بیمه طرف قرارداد با بانک مسکن سریعا نسبت به ارزیابی دقیق و واقعی و هم‌چنین برآورد خسارات وارده به واحدها اقدام و موضوع را گزارش نماید تا سریعا جهت بازسازی به متقاضیان پرداخت گردد.

لذا شایسته است براساس تصمیمات اتخاذ شده اقدام و از نتیجه اینجانب را مطلع فرمایند.

عباس آخوندی

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز