خبرگزاری کار ایران

با حضور فرماندار، بخشدار و نماینده مجلس؛

مشکلات روستاهای بخش‌مرکزی کرمانشاه مورد بررسی قرار گرفت

asdasd
کد خبر : ۳۸۵۶۳۶

با حضور فرماندار، بخشدار و نماینده مجلس مشکلات روستاهای بخش مرکزی شهرستان کرمانشاه مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرمانشاه، روستاهای بخش‌مرکزی شهرستان‌کرمانشاه امروز مورد بازدید فضل‌اله رنجبر، فرماندار و احمد صفری، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی و همچنین حیدری بخشدار بخش‌مرکزی قرار گرفت.   

در این دیدار و بازدید چند ساعته ضمن بازدید از چند پروژه عمرانی در حال اجرا در نشستی با حضور نمایندگان و معتمدان محلی روستاهای دهستان "درود فرامان" و "قره‌سو" مسایل و مشکلات روستاییان از جمله کمبود آب‌شرب، آسفالت راه‌های روستایی، تسریع در گازرسانی، توزیع آرد روستایی، سهمیه سوخت ماشین‌آلات کشاورزی، اجرای طرح‌های هادی روستایی، لزوم تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام بویژه در بخش کشاورزی و پوشش مخابراتی و صداوسیما مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

همچنین در این دیدار مقرر شد موضوعات مطرح شده در نشستی با حضور مسئولان ادارات و نهادهای ذیربط پیگیری و بررسی شود.

همچنین فرماندار و صفری از واحدهای مختلف بیمارستان ارتش بازدید کردند و امیری رییس‌بیمارستان گزارشی از آخرین وضعیت بیمارستان و مشکلات آن ارایه کرد.

مقدمات راه‌اندازی بخش آی سی یو بیمارستان مذکور با تعداد 16 تخت مجهز بیمارستانی در حال انجام است که ماه‌های آنی تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز