خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان کرمانشاه خبر داد

ایجاد کمپ‌های اقامتی در 3 پارک شاهد، شرقی و غربی تاق بستان

فرماندار شهرستان کرمانشاه گفت: در سه پارک شاهد، شرقی و غربی تاق بستان کمپ‌های اقامتی را دایر کرده‌ایم که این کمپ‌ها به صورت کانکس هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرمانشاه، فضل الله رنجبر شامگاه شنبه در جلسه ستاد خدمات سفرهای نوروزی استان که با حضور محمدعلی فیاضی، ناظر و نماینده تام‌الاختیار ستاد خدمات سفرهای کشور در محل سالن جلسات حوزه معاونت سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهارکرد: امسال با وجود اینکه درگیر برگزاری دو انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز بودیم اما از برگزاری جلسات ستاد خدمات سفرهای نوروزی غافل نشدیم.

فرماندار شهرستان کرمانشاه ادامه داد: تاکنون چندین جلسه ستاد خدمات سفرهای نوروزی در محل فرمانداری شهرستان کرمانشاه را برگزار کرده و تمامی اقدامات لازم را برای رفاه حال گردشگران اندیشیده‌ایم.

رنجبر تصریح کرد: علی رقم اینکه از نظر مالی و مادی سخت در تنگنا هستیم اما با این وجود کارهای ستاد سفرهای نوروزی را به خوبی پیش برده‌ایم و نگذاشته‌ایم کاری زمین بماند.

فرماندار شهرستان کرمانشاه گفت: برای بحث اسکان مسافرین نوروزی 133 واحد آموزشی را در حوزه شهرستان کرمانشاه در نظر گرفته‌ایم که در سه منطقه راهنمایی مسافرین به واحدهای اسکان را مدیریت می‌کنیم.

رنجبر با بیان اینکه نگاه ویژه‌ای به تامین امنیت گردشگران ورودی به استان داریم، گفت: نیروی انتظامی را در قالب ایستگاه های ثابت و سیار آماده نگه‌داشته ایم که بتوانند بحث امنیت مسافرین ورودی به استان را مدیریت کنند.

وی همچنین از آماده سازی کاروانسرای ماهیدشت بعد از 37 سال برای اسکان میهمانان نوروزی خبر داد و گفت: این کاروانسرا با همکاری کانون اتومبیلرانی و جهانگردی کشور تجهیز کرده و هم اکنون با ظرفیت اسکان 200 نفر آماده خدمات رسانی به گردشگران و مسافرین نوروزی است.

وی تاکید کرد: با توجه به بحث تجهیز و ساماندهی این کاروانسرا انتظار داریم که کانون اتومبیلرانی و جهانگردی با سرعت بیشتری کارهای باقیمانده را انجام دهد.

فرماندار شهرستان کرمانشاه همچنین از جمع آوری معتادان ولگرد خبر داد و گفت: این مهم نیز در راستای زیباسازی چهره شهر و امنیت گردشگران انجام گرفته است.

کد خبر : ۳۵۶۴۶۱