خبرگزاری کار ایران

معاون کمیته امداد امام (ره) کرمانشاه خبر داد:

کمک 1.4 میلیارد تومانی مردم کرمانشاه در جشن نیکوکاری

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت: طبق آمار نهایی در جشن نیکوکاری امسال مردم خیر استان بیش از 14 میلیارد و 558 میلیون ریال به نیازمندان کمک کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه، مرتضی حسینی فر با بیان اینکه این کمک‌ها از 2058پایگاه ثابت و سیار تعبیه شده در استان طی روزهای 12 تا 14 اسفند جمع آوری شده، اظهار کرد: کمک‌های جمع آوری شده در جشن نیکوکاری امسال نسبت به سال گذشته از رشد 45 درصدی برخوردار بوده است.

حسینی فر گفت: از میزان کمک جمع آوری شده در جشن نیکوکاری امسال بیش از دو میلیارد و 972 میلیون ریال به صورت نقدی، یازده میلیارد و 47 میلیون ریال غیرنقدی و 540 میلیون ریال در قالب تخفیفات همچون ویزیت رایگان بوده است.

وی با بیان اینکه امسال جشن نیکوکاری در مدارس، پایگاه‌های مقاومت بسیج، مراکز نیکوکاری، روستاها، ادارات، پایگاه‌های تعبیه شده در سطح معابر و میادین و... برگزار شده، تاکید کرد: در جشن نیکوکاری سالجاری بیش از یک میلیارد ریال از پایگاه های مدارس، چهار میلیارد و 810 میلیون ریال از مراکز نیکوکاری و 86 میلیون ریال در پایگاه های نواحی مقاومت بسیج و مابقی کمک ها از سایر پایگاه‌ها جمع آوری شده است.

حسینی فر با اشاره به اینکه هم اکنون کار توزیع کمک های مردمی میان نیازمندان به پایان رسیده، تصریح کرد: کمک های مردمی در جشن نیکوکاری در سه حوزه معیشت، فرهنگی و مسکن نیازمندان هزینه شده است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه در پایان ضمن قدردانی از مردم خیر استان جهت شرکت در برنامه های مشارکتی این نهاد خاطرنشان کرد: کمیته امداد با تکیه بر کمک های مردمی در راستای دستگیری از نیازمندان و مددجویان تحت حمایت گام بر می‌دارد.

کد خبر : ۳۵۵۷۲۸