خبرگزاری کار ایران

ایلنا گزارش می‌دهد؛

آخرین گمانه‌زنی‌ها از وضعیت نامزدهای مجلس دهم در کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۳۴۷۶۶۸

نظرسنجی‌های انجام شده از برخی رسانه‌ها و سایت‌های استان کرمانشاه گمانه زنی‌ها در مورد نامزدهای برتر برای ورود به مجلس دهم را معرفی کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرمانشاه، در نظرسنجی‌هایی که از سطح استان کرمانشاه در بحث انتخابات صورت گرفته، می توان به آمار قابل توجهی اشاره داشت.

این نظرسنجی‌ها حکایت از آن دارد که این روزها، برخی از عوامل باعث تغییر در سرنوشت انتخابات دهم در حوزه‌های انتخابیه در سطح استان کرمانشاه شده است.

براساس این گزارش در آخرین نظرسنجی ها که توسط برخی از سایت‌ها، خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مجازی و مکتوب استان کرمانشاه از سطح جامعه به عمل آمده است، برخی از نامزدهای انتخاباتی نسبت به دیگر رقبای خود پیشی گرفته اند.

در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه آمارهای به دست آمده نشان می‌دهد که اقبال نامزدهایی همانند عبدالرضا مصری، سیدقاسم جاسمی، ابراهیم عزیزی، محمد کرمی راد و حمیدرضا فرهادی نسبت به دیگر نامزدهای انتخاباتی برای ورود به بهارستان محتمل تر است.

همچنین در حوزه انتخابیه کنگاور، صحنه، هرسین و بیستون، همچنان حجت الاسلام وحید احمدی از دیگر رقبای خود وضعیت بهتری را دارند.

گفتنی که وحید احمدی در حال حاضر نماینده این حوزه در مجلس شورای اسلامی است.

در حوزه انتخابیه پاوه و اورامانات نیز موقعیت شهاب نادری و نعمت اله منوچهری برای ورود به مجلس دهم نسبت به دیگر کاندیدا بهتر می باشد.

براساس این گزارش در حوزه انتخابیه شهرستان‌های اسلام آبادغرب و دالاهو نیز، حشمت اله فلاحت پیشه که سابقه یک دوره نمایندگی را در پرونده خود دارد، شانس بیشتری برای پیروزی در این رقابتها را دارد.

در حوزه انتخابیه شهرستانهای سرپل ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب؛ فرهاد تجری و فتح الله حسینی نسبت به دیگر رقبای خود وضعیت بهتری دارند و رقابت اصلی تنها بین این دو نامزد در حال جریان است.

همچنین در حوزه انتخابیه شهرستان سنقر وکلیایی علیرغم تعداد بالای کاندیداهای تایید صلاحیت شده از سوی شورای نگهبان، محبی، نماینده کنونی این شهرستان در مجلس و رستگار نسبت به دیگر رقبا وضعیت بهتری برای ورود به بهارستان را دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرغم اینکه آمار و اخبار از وضعیت مناسبت این نامزدها نسبت به دیگر رقبا حکایت دارد، باید اذعان نمود که برخی از اتفاقات غیرقابل پیش بینی در آخرین ساعات انتخابات در استان کرمانشاه نشان داده است که هر لحظه باید منتظر تغییر پیش بینی‌ها باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز