خبرگزاری کار ایران

همزمان با سراسر کشور انجام شد؛

برگزاری مسابقات حفظ جز 30 قرآن کریم کارکنان مرزبانی کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۳۳۵۹۹۶

مسابقات حفظ جز سی قرآن کریم کارکنان مرزبانی استان کرمانشاه در محل هنگ مرزبانی استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرمانشاه، در راستای اجرای فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت 10 میلیون نفر حافظ قرآنی و همچنین بسط و گسترش فرهنگ قرآنی و انس بیشتر کارکنان و خانواده‌های آنان سازمان عقیدتی سیاسی ناجا و به تبع عقیدتی سیاسی مرزبانی استان کرمانشاه مسابقات حفظ جز سی قرآن کریم ویژه کارکنان مرزبانی استان در محل عقیدتی هنگ مرزبانی استان برگزار کرد.

در مراسم افتتاحیه این آزمون حجت‌الاسلام عباس دهقان، رئیس عقیدتی سیاسی هنگ مرزبانی استان کرمانشاه با اشاره به این مطلب که حافظان قرآن پرچمداران اسلام‌اند، گفت: قرآن با تمام کتاب‌های دیگر بسیار متفاوت است و امتیازاتی که قرآن نسبت به سایر کتاب‌ها دارد را می‌توان اینچنین برشمرد که بسیار واضح و صریح است.

وی افزود: قرآن یک کلام دلنشین واقع گرا و همه گیر ابدی و دارای رشد فزاینده است که دستورات زندگی به طور دقیق در آن اشاره شده و برای اینکه بتوانیم قرآن را در زندگی شخصی خودمان وارد کنیم باید تفکری دقیق در آیات داشته باشیم.

حجت‌الاسلام دهقان درادامه تصریح کرد: باید عمل به قرآن و آیات و دستورات الهی آن داشته باشیم و به وعده‌های آن امید که وعده‌های خدا حق است.

رئیس عقیدتی سیاسی هنگ مرزبانی اظهار کرد: داستان‌های قرآن عبرت است و با عبرت گیری از این داستان‌ها عبرت بگیریم و نه خودمان عبرت دیگران شویم.

وی درپایان اظهار امیدواری کرد که در امورات قرآنی تلاشی جدی داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز