خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان اوقاف کشور:

دشمنان می‌خواهند ملت‌های مسلمان را از قرآن و نورانیت دور کنند

asdasd
کد خبر : ۳۳۱۰۸۷

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: در قرآن مجید بر دفاع از مظلومان بسیار تاکید شده است، لذا هر گروه و جمعی که علیه اسرائیل قیام کند از آن حمایت می کنیم، زیرا این خواسته و فرموده قرآن است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرمانشاه، حجت الاسلام علی محمدی، پیش از ظهر امروز شنبه در مراسم افتتاحیه سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن که در کرمانشاه برگزار می شود، اظهار کرد: متاسفانه به عینه دیدیم که پادشاه عربستان با تماس تلفنی خود با رئیس جمهور نیجریه، کشتار شیعیان را به وی تبریک گفت که این امر جای بسی تاسف دارد.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با اشاره به اینکه آل سعود شایستگی برگزاری مناسک حج را ندارد، افزود: در مناسک حج امسال بیش از 7500 نفر از حاجیان بر اثر بی لیاقتی و بی‌برنامگی آل سعود کشته شدند، در حالی که سرکردگان این رژیم خم به ابرو نیاوردند.

وی در ادامه با اشاره به جایگاه و نقش قرآن در زندگی مردم، عنوان کرد: دشمنان ما می خواهند که ملت های مسلمان را از قرآن و نورانیت آن دور کنند، ولی تاکنون در این امر ناکام بوده اند.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: امروز مهم ترین اولویت دشمنان اسلام تفرقه در بین مسلمانان است، لذا مسلمین باید در قبال این نقشه شوم دشمنان هوشیار باشند.

محمدی افزود: در قرآن مجید بر دفاع از مظلومان بسیار تاکید شده است، لذا هر گروه و جمعی که علیه اسرائیل قیام کند از آن حمایت می کنیم، زیرا این خواسته و فرموده قرآن است.

وی در ادامه با اشاره به میزبانی خوب کرمانشاه در این دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم، تاکید کرد: این دوره از مسابقات برای ما از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است، زیرا نمایندگان جمهوری اسلامی در مسابقات بین المللی از همین مسابقات انتخاب می شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز