خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمانشاه:

احیای زکات یکی از برکات انقلاب است

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۰۲۸

احیای زکات یکی از برکات انقلاب و این مسئله از دستورات مهم دینی است.

استاندار کرمانشاه با اشاره به این که داشته های امروزمان به برکت انقلاب است، اظهار داشت: احیای زکات یکی از برکات انقلاب و این مسئله از دستورات مهم دینی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، صبح امروز، چهارشنبه، ۱۵ بهمن ماه، دومین گردهمایی شورای زکات استان کرمانشاه در استانداری برگزار شد.

در این جلسه ابراهیم رضایی بابادی، استاندار کرمانشاه با گرامیداشت این ایام گفت: امروز هرچه داریم به برکت انقلاب اسلامی است.

وی افزود: انقلاب اسلامی، پایانی بر سال ها ظلم و استبداد از سوی رژیمی ستمکار بود و حضرت امام(ره) رنج سال های زندان و حصر و تبعید را به جان خریدند تا با حمایت مردم انقلاب را به پیروزی رسانده و بر حکومت رژیم ستمشاهی خط بطلان بکشند.

درادامه رضایی بابادی تصریح کرد: احیای زکات یکی از برکات انقلاب است و این مسئله از دستورات مهم دینی است که اگر درست اجرا شود می تواند بسیاری از مشکلات نیازمندان را حل و رفع کند.

استاندار کرمانشاه تأکید کرد: شورای زکات استان باید فعال‌تر از قبل عمل کند و مجموعه مدیریتی استان نیز در مسیر نیل به اهداف این شورا که چیزی به جز خدمت به افراد محروم نیست از آن حمایت می کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز