خبرگزاری کار ایران

معاون کمیته امداد امام(ره) کرمانشاه:

اهدا ۱۴۰ میلیون ریال خیر کرمانشاهی به خانوارهای ایتام در استان

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۵۶۱

حامی نیک اندیش ۱۴۰ میلیون ریال جهت خرید وسایل ضروری منزل به خانوارهای ایتام در استان کرمانشاه اهدا کرد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه گفت: حامی نیک اندیشی قریب به ۱۴۰ میلیون ریال برای خرید وسایل ضروری منزل به خانوارهای ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه اهدا کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنای کرمانشاه، جهانشاه پیونده با بیان اینکه مساعدت حامی مذکور طی دو مرحله به خانوارهای ایتام در استان اعطا شده است تصریح کرد: با مساعدت این حامی نیکوکار ۱۰ سیستم گرمایشی(بخاری)، ۱۰ عدد جاروبرقی، پنج اجاق گاز و پنج تخته فرش خریداری شده است.

پیونده در ادامه به حمایت این حامی از چهار یتیم کرمانشاهی اشاره کرد و یادآور شد: این حامی خیر به طور میانگین ماهیانه به هر یتیم تحت حمایت ۳۰۰ هزار ریال اعطا می کند.

وی تاکید کرد: هم اکنون بیش از ۵۹۳۲ یتیم در استان از حمایت های مادی و معنوی بیش از ۲۲ هزار حامی خیر بهره مند می شوند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه در پایان تاکید کرد: خیرینی که تاکنون در طرح خداپسندانه اکرام ایتام ثبت نام نکرده اند می توانند کمک های نقدی خود را با کد شناسه بانکی ۱۴۱۴۱۴۱۴۱۹۳ به حساب ۴۳۳۰۰۳۳۳۰۰ و یا از طریق انتقال وجه دستگاه های ATM به شماره کارت مجازی۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۰۶۱۲۴۸ به نام اکرام ایتام کمیته امداد استان کرمانشاه واریز کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز