خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه:

مردم کرمانشاه در انتظار میزبانی رقابت‌های جام تختی هستند

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۱۵۰

مردم کشتی دوست کرمانشاه بی‌صبرانه در انتظار میزبانی رقابت‌های جام تختی برای دومین مرتبه در استان خود هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در سومین نشست هماهنگی برگزاری مسابقات کشتی جام تختی با اشاره به توافق صورت گرفته میان این اداره کل و فدراسیون کشتی در خصوص میزبانی کرمانشاه در این رقابت‌ها از ماه‌ها پیش، اظهار داشت: خوشبختانه همزمان با قطعی شدن میزبانی کرمانشاه در رقابت‌های جام تختی شاهد شکل گرفتن یک عزم استانی و کار جهادی در امر فراهم نمودن شرایط میزبانی بوده‌ایم.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، مجتبی جوهری جوهری گفت: کشتی در کرمانشاه و در میان مردم این استان اهمیت و جایگاه ویژه‌ای دارد و مردم کشتی دوست کرمانشاه بی‌صبرانه در انتظار میزبانی رقابت‌های جام تختی برای دومین مرتبه در استان خود هستند.

وی داشتن سالن بزرگ حضرت امام خمینی(ره) در راستای برگزاری این رقابت‌ها را یک امتیاز بزرگ در بهتر برگزار شدن مسابقات ذکر کرد و از آماده سازی این سالن برای برگزاری مطلوب‌تر رقابت‌ها خبر داد.

جوهری همچنین نزدیک بودن واحدهای اقامتی و هتل‌ها به سالن برگزاری مسابقات را دیگر مزیت مهم کرمانشاه در میزبانی‌های بین المللی ذکر کرد و خاطرنشان ساخت: خوشبختانه با تلاش مسولین استانی و شهری زیرساختهای مناسبی در کرمانشاه وجود دارد و این استان قادر است میزبانی‌هایی به مراتب بزرگ‌تر از رقابتهای بین المللی را بر عهده گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه وجود فرودگاه بین المللی کرمانشاه به عنوان یکی از ۱۰ فرودگاه بین المللی ایران را دیگر مزیت‌های مهم این استان برشمرد و گفت: بدون شک مهمانان خارجی شرکت کننده در رقابتهای جام تختی با یک خاطره بسیار خوب این استان و ایران را ترک خواهند کرد.

وی همچنین تجربه برگزاری سه دوره رقابتهای سنگنوردی بین المللی بیستون، چندین دوره مسابقات کشتی بین المللی، مسابقات بین المللی کاراته آسیایی و… را امتیاز مهم دیگر این استان در امر برگزاری رقابتهای مهم بین المللی ذکر کرد.

جوهری در پایان از مسئولین کمیته‌های اجرایی ستاد برگزاری این رقابت‌ها خواست بصورت هفتگی نسبت به گزارش اقدامات صورت گرفته به ستاد استانی برگزاری رقابت‌ها اقدام کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز