خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شهرک صنعتی کرمانشاه در گفتگو با ایلنا:

۷۸۱ هکتار زمین صنعتی در کرمانشاه وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۱۳۰

توجه به توسعه حلقه‌های مفقوده در زنجیره ارزش کالاهای دارای مزیت استانی و برنامه ریزی در این باره، صنعت کرمانشاه متحول می‌شود.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان کرمانشاه گفت: امروزه تمامی صنایع به نوعی در معرض تحولات فناوری اطلاعات واقع شده‌اند و از مهم‌ترین دغدغه‌های مدیران و دست اندرکاران صنعت می‌توان به رقابت در بازارهای جهانی، غلبه بر ضعف‌های تکنولوژیک، رضایت مشتری، بهبود کیفیت و افزایش بهره وری و… اشاره کرد.

شاپور قنبری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنای کرمانشاه اظهار داشت: براین اساس یکی از مهم‌ترین وظایف مدیران و صاحبان صنایع استفاده از مدل‌های تجاری نو است که با استفاده از این مدل‌ها، زمینه ورود خود را به بازارهای جهانی فراهم آوردند و از مزایای جغرافیایی و منطقه‌ای به طرف مزایای استراتژیک حرکت نمایند به گونه‌ای که بیشترین اثربخشی را برای خود فراهم کند.

قنبری در ادامه تاکید کرد: در محیط رقابتی، نیازهایی چون انجام کار با سرعت شگفت انگیز و رضایت مشتری در حد بالا و تلاش مستمر و حرکت به سوی قوانین تنها استراتژی قابل قبول می‌باشد که بر هزینه و کیفیت و زمان و نیازهای مشتری اشراف دارد.

وی در این فرآیند توجه به زنجیره ارزش و حلقه‌های مفقوده بسیار حائز اهمیت است و افزود: توجه به توسعه حلقه‌های مفقوده در زنجیره ارزش کالاهای دارای مزیت استانی و برنامه ریزی در این باره، صنعت کرمانشاه متحول می‌شود.

قنبری با اشاره به آخرین وضعیت شهرکهای صنعتی این استان، گفت: تعداد شهرک‌ها و نواحی صنعتی تحت پوشش ۲۱ شهرک و ناحیه است که مجموعا دارای ۲۲۴۱ هکتار مساحت و مشتمل بر ۷۸۱ هکتار زمین صنعتی است.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان کرمانشاه تصریح کرد: امکانات زیربنایی و زیرساختهای لازم در تمامی شهرک‌ها و نواحی صنعتی فراهم شده است به گونه‌ای که مجموعا ۳۲۷ لیتر بر ثانیه آب برای ۱۹ شهرک و ناحیه صنعتی و ۲۴۰ مگاوات برق برای ۲۰ شهرک و ناحیه صنعتی تامین شده است.

وی افزود: همچنین ۱۲ شهرک و ناحیه صنعتی در استان کرمانشاه دارای گاز و ۶ شهرک دارای تصفیه خانه فاضلاب و ۱۴ شهرک ناحیه دارای تلفن ثابت هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز