خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه:

خروج از رکود غیرتورمی مستلزم کمک جدی دولت است

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۶۵۶

خروج از رکود غیرتورمی نیازمند کمک جدی دولت است و خوشبختانه دولت تاکنون اقدامات خوبی در این راستا انجام داده است.

رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه گفت: خروج از رکود غیرتورمی سازوکارهای خود را دارد اما مستلزم کمک جدی دولت است که البته خوشبختانه دولت تاکنون اقدامات بسیار خوبی انجام داده است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، کیوان کاشفی صبح شنبه ۸ آذرماه در جلسه هم اندیشی بررسی مسائل و مشکلات واحدهای صنعتی کرمانشاه که در سالن اجتماعات سازمان صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، اظهار داشت: باید تا می توانیم قوانین فعلی بخش صنعت و تولید را سبک کرده و برخی قوانین زائد را به طور کلی حذف کنیم.

وی گفت: در همین راستا وظیفه ای به اتاق های بازرگانی سراسر کشور مبنی بر شناسایی و ارائه قوانین مزاحم به مجلس شورای اسلامی محول شده.

کاشفی تصریح کرد: سنگین و غیرمتعارف بودن برخی از قوانین موجود باعثشده تا بسیاری از واحدهای تولیدی کشور از نفس بیفتند.

رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه با ارزیابی نقش دولت ها در خروج از رکود تورمی، افزود: خروج از رکود غیرتورمی سازوکارهای خود را دارد اما مستلزم کمک جدی دولت است که البته باید گفت خوشبختانه دولت تاکنون اقدامات بسیار خوبی انجام داده که امیدواریم ادامه یابد.

وی عنوان کرد: صادرات از مواردی است که می تواند در خروج از رکود به کشور کمک کند و برقراری مشوق های صادراتی از جمله مورادی است که در افزایش صادرات بسیار مؤثر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز