خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جدید سازمان تاکسیرانی کرمانشاه معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۵۳۷

طی حکمی، سجاد سلیمانی به عنوان مدیرعامل جدید سازمان تاکسیرانی این شهر منصوب شد.

طی حکمی از سوی شهردار کرمانشاه، " سجاد سلیمانی " به عنوان مدیرعامل جدید سازمان تاکسیرانی این شهر منصوب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنای کرمانشاه، در مراسم تودیع مدیرعامل قدیم و معارفه مدیرعامل جدید سازمان تاکسیرانی کرمانشاه، که با حضور جوادیان مدیر کل دفتر امور شهری و شوراههای استانداری و افشین لرزنگنه معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری و رئیس هیئت مدیره سازمان تاکسیرانی برگزار شد، از زحمات رضا قاسمی فر تقدیر و سجاد سلیمانی به عنوان مدیرعامل جدید این سازمان معرفی شد.

در این مراسم ابتدا رضا قاسمی فر به ارائه گزارش مختصری از اقدامات انجام شده طی دوران تصدی و مسئولیت وی در رأس سازمان تاکسیرانی کرمانشاه پرداخت.

سپس سجاد سلیمانی نیزطی سخنانی به برنامه ها و اهداف آینده این سازمان اشاره کرد و گفت: باید جهت ارتقای کیفیت خدمات دهی در این عرصه، تلاش وافر و همت مضاعف نماییم و در جهت ارتقای عملکرد سازمان تاکسیرانی از هیچ کوششی فروگذار ننماییم.

وی آموزش، امانت داری، جلب اطمینان مردم، حسن خلق، نظم و انضباط، تعهد سازمانی، علاقمندی و وفاداری سازمانی را از جمله ویژگیهای بارزی دانست که به بیان وی مجموعه سازمان و ناوگان تاکسیرانی به علت ارتباط نزدیک و رودررو با شهروندان باید به آن متصف و پایبند باشند.

مدیرعامل جدید سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی کرمانشاه با اشاره به قرارداشتن کرمانشاه بر سر راه عتبات عالیات، و همچنین قطب گردشگری بودن کرمانشاه، نحوه و کیفیت خدمات رسانی در این عرصه را بسیار حائز اهمیت تر و دارای حساسیت بیشتری دانست.

وی هویت بخشی و احترام به تاکسیرانان، تعامل با ادارات مرتبط در حمل و نقل عمومی درون شهری، نوسازی و استاندارد کردن تاکسی ها و نظارت و کنترل مستمر بر تاکسیها و عملکرد آنان را از وظایف خود و کارکنان سازمان تاکسیرانی کرمانشاه برشمرد و تأکید کرد: آموزش و فرهنگسازی باید سرلوحه کار همه ما قرار گیرد.

وی همچنین بر ساماندهی مسافربرهای شخصی تأکید کرد و گفت: در این رابطه نیز سعی خواهیم کرد از تجارب مثبت سایر شهرها استفاده ببریم.

گفتنی است سلیمانی دارای فوق لیسانس برنامه ریزی شهری است و ۱۵ سال سابقه خدمت در واحدهای مختلف شهرداری کرمانشاه از جمله مدیر عامل سازمانهای میوه و تره بار و سازمان خدمات موتوری شهرداری را در کارنامه خود دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز